Viitorul modei, croit de pandemie. Creatorii au anunţat deja câteva schimbări
Pandemia croieşte viitorul modei. Suna interesant. Si chiar este. Pentru ca ce ştiam pana acum se schimba! De la tendinţe, la producţie şi modul în care cumpărăm, industria se adaptează noilor reguli. Reguli impuse evident de clientul final - cumpărătorul!
- Industria se adaptează noilor reguli.
- Versace a anunţat deja că îşi schimbă strategia
Mult-aşteptatele prezentări care dictau tendinţele în fiecare sezon se vor ţine deocamdată cu uşile închise şi fără invitaţi. Cei interesaţi pot urmări prezentările pe internet, din confortul de acasă. Măsura a fost deja aplicată, zilele trecute, la săptămâna modei de la Londra.
Marile case de modă precum Versace au anunţat deja că îşi schimbă strategia şi ar putea renunţa la trenduri. În schimb, vor crea piese pentru o garderobă de durată, care nu se va demoda după fiecare sezon.
Creatorii de modă au anunţat deja, pentru revista InStyle, că pentru noile colecţii, vor miza pe sacouri, pantaloni evazaţi şi fuste plisate.
Şi cum tendinţele nu se vor mai schimba într-un mod accelerat, cumpărătorii s-ar putea reorienta către îmbrăcămintea clasică şi calitativă. Iar pe timp de criză, analiştii economici spun că nici oamenii nu vor mai scoate bani din buzunare la fel de uşor ca înainte când vine vorba de îmbrăcăminte.
Devenim mai cumpătaţi şi vom renunţa mai greu la hainele care nu mai sunt pe gustul nostru. Ce-i drept, cu fabricile închise şi producţia încetinită, nici brandurile de modă nu au mai scos la vânzare colecţii la fel de variate.
Teama de virus ne va ţine departe şi de magazine. Astfel, ne orientăm mai mult spre cumpărăturile online. Din cauza pandemiei, unul dintre cele mai mari grupuri de modă din lume a anunţat că închide peste 1.200 de magazine.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰