(P) PENNY lansează SuporteRO, prima marcă privată dezvoltată în parteneriat cu FRF
PENNY și FRF lansează SuporteRO, prima marcă privată dezvoltată împreună, pentru iubitorii de fotbal. Prin acest parteneriat, PENNY şi FRF, scriu istorie în zona de strategie comercială a fotbalului românesc, contribuind la o fundație sustenabilă.
SuporteRO se adresează în special fanilor și jucătorilor de fotbal de toate vârstele. Linia va cuprinde 70 de produse ce se vor lansa treptat, pe parcursul anului.
Oferta conţine în acest moment băuturi nealcoolice (ape cu vitamine, băuturi izotonice, băutură energizantă) şi o mare varietate de snackuri (migdale, alune, caju, fistic, arahide în diverse tipuri de crusta etc.), care se vor găsi în toate magazinele PENNY din țară. Oferta dedicată iubitorilor de foatbal este îmbogăţită cu șapte specialităţi din carne proaspătă pentru grătar şi două marinade, produse dezvoltate sub marca proprie dedicată sezonului de grătar Meşterul Măcelar.
PENNY România continuă angajamentul față de fotbalul românesc. Atât PENNY, cât și FRF, marchează cu SuporteRO cei șase ani de continuitate și dedicare față de cel mai iubit sport din România.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰