Observator » Sport » Stelistii, latrati de caini

Stelistii, latrati de caini

Redactia Observator | Timp citire: 1 minut
Publicat la 07.07.2011, 20:06 | Modificat la 24.01.2019, 19:35

Stelistii au luat-o la pas prin Velden si au fost latrati de cainii din orasul Austriac. Dinamovistii au luat-o la picior pe munte, pana au dat de telecabina.

Stelistii au luat-o la pas prin Velden si au fost latrati de cainii din orasul Austriac. Dinamovistii au luat-o la picior pe munte, pana au dat de telecabina.