Top 5 criterii care definesc o agentie SEO profesionista
In prezent, competitia din mediul online este extrem de stransa, prin urmare orice companie care isi doreste sa isi faca numele auzit ar trebui sa colaboreze cu o agentie SEO de succes cu ajutorul careia sa isi mareasca semnificativ traficul.
In prezent, competitia din mediul online este extrem de stransa, prin urmare orice companie care isi doreste sa isi faca numele auzit ar trebui sa colaboreze cu o agentie SEO de succes cu ajutorul careia sa isi mareasca semnificativ traficul.
Daca esti in cautarea unei companii specializate in acest domeniu, iata care sunt criteriile dupa care sa te ghidezi pentru a fi sigur ca beneficiezi de cele mai bune servicii.
Experienta
Indiferent de domeniul de activitate, succesul in mediul online preceda o experienta solida, prin urmare este indicat sa alegi o agentie SEO care a avut ocazia sa colaboreze cu clienti din diverse domenii si detine cunostinte temeinice chiar si in ceea ce priveste sfera ta de activitate. Datorita acestui atu, o agentie SEO profesionista va sti sa adapteze o strategie potrivita nevoilor tale de business.
Renume
Un alt criteriu dupa care trebuie sa te ghidezi atunci cand alegi o agentie SEO de succes este reputatia pe care o are pe piata. Atat clientii actuali, cat si cei din trecut, au o opinie relevanta cu privire la colaborarea cu respectiva agentie SEO, prin urmare poti solicita informatii referitoare la activitatea profesionala si la succesul obtinut din respectivele colaborari. De asemenea, poti cauta in mediul online informatii despre agentie, echipa si realizarile companiei, astfel incat sa fii sigur ca vei incheia un contract cu firma potrivita.
Profesionalism
De regula, o agentie SEO apreciata isi intemeiaza activitatea pe anumite principii etice pe care le respecta cu strictete. Spre exemplu, aceasta nu va folosi niciodata tehnici black hat SEO, care presupun incorporarea de texte invizibile, exces de cuvinte cheie sau schimbul de linkuri in vederea obtinerii unei pozitii fruntase in rezultatele organice. Cu toate ca aceste modalitati pot aduce rezultate rapide, acestea sunt taxate de catre motoarele de cautare. Google are puterea de a penaliza site-urile care nu respecta regulile, iar o agentie SEO respectabila cunoaste acest lucru mai bine ca oricine. Aceasta va implementa si dezvolta o strategie de cuvinte cheie particularizata pe fiecare business in parte, va optimiza site-urile si va construi backlinkuri de calitate pe pagini cu autoritate mare. Desigur, rezultatele bune necesita timp, prin urmare vei beneficia de un raport al evolutiei constante.
Eficienta comunicarii
Modul in care o agentie SEO comunica este extrem de important, deoarece clientii trebuie informati in permanenta despre modul de desfasurare aproiectelor si noutatile din domeniu. In plus, competitia trebuie monitorizata constant pentru a sti cum poate deveni business-ul tau mai competitiv si ce te poate diferentia in fata publicului tinta. Fie ca stadiul proiectelor va fi comunicat la intalnirile fata in fata, fie ca transmiterea informatiilor se va face prin intermediul canalelor de comunicare, este important ca aceasta sa se realizeze in cele mai bune conditii, astfel incat totul sa fie inteles pe deplin, mai ales ca multe persoane nu cunosc detalii cu privire la tehnicile utilizate de o agentie SEO.
Seriozitate
O agentie SEO profesionista nu va promite niciodata rezultate imposibil de atins, mai ales daca este vorba de o perioada foarte scurta de timp. Competitia din mediul online este in continua expansiune, prin urmare detinatorul unui business la inceput de drum trebuie sa cunoasca acest lucru si sa isi seteze asteptari realiste. Cu ajutorul unei agentii SEO de succes, cu siguranta rezultatele nu vor intarzia sa apara!
Daca vrei sa afli mai multe despre optimizarea SEO, in perioada 9-10 Noiembrie va avea loc la BT ARENA editia de toamna a evenimentului premium de eCommerce din Europa de Est: TeCOMM Cluj 2018. La fel ca in fiecare an, echipa iAgency.ro va fi prezenta in cele doua zile ale evenimentului, unde va avea un stand dedicat la care ii asteapta pe participanti pentru a le oferi informatii si a le raspunde la intrebarile legate de SEO si marketing online.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰