Navele comerciale care trebuiau să ajungă în portul Odessa sunt redirecţionate către Constanţa: are o capacitate de 100 de milioane de tone de mărfuri pe an
Portul Constanța, este noua destinație a navelor care ajungeau până nu demult la Odessa. Traseul lor a fost modificat odată cu războiul din Ucraina. Prin portul românesc au trecut numai în 2021, 67 de milioane de tone de mărfuri.
De Andreea Filip la 18.03.2022, 22:43- Tânăr răpit cu duba din parcarea unui bloc din Bucureşti. DETALII la Observator 17:00, la Antena 1
- Craterul din Slănic are 15 m adâncime, cât un bloc de cinci etaje. Groapa ar fi trebuit să fie astupată azi-noapte, dar nici urmă de muncitori
Aproape toate navele care ar fi trebuit să ajungă în portul Odessa sunt acum la Constanţa. Vorbim despre nave comerciale-container pline cu alimente, fructe, fructe de mâncare sau legume. Aceste nave transportă şi alte bunuri precum haine, electrocasnice sau cherestrea. Acum, într-unul dintre terminalele portului Constanţa sunt descărcate câteva părţi componente ale unei ferme de eoliene. Acestea ar fi trebuit să ajungă în Ucraina, dar din cauza războiului au fost redirecţionate către Constanţa. Nu se ştie când şi dacă vor mai ajunge în Ucraina.
Portul Constanţa are o capacitate de aproape 100 de milioane de tone de mărfuri pe an. Asta înseamnă că se poate efectua aici un rulaj foarte mare. Astăzi, în portul Constanţa urmau să intre 13 nave. Portul Odessa, care este ocolit în această perioadă, trebuia să primească 5 nave.