Cum ne amenajăm biroul de la muncă sau cel de acasă. Sfaturi de la experți
Cum ne amenajăm biroul de la job sau cel de acasă? Dacă sunteţi în pană de idei, există şi ajutor specializat, oameni care ne învaţă cum să amenajăm spaţiul de muncă.
Cum ne amenajăm biroul de la job sau cel de acasă? Dacă sunteţi în pană de idei, există şi ajutor specializat, oameni care ne învaţă cum să amenajăm spaţiul de muncă. Culorile, plantele şi chiar scaunul pe care stăm atâtea şi atâtea ore, toate sunt importante dacă vrem să fim productivi.
Cum ar trebui să arate acest lucru astfel încât să venim cu drag, să petrecem chiar şi 12 ore şi în acelaşi timp să fim şi productivi?
Cu toţii ne dorim să venim la birou cu optimism şi să începem o zi minunată. Noile tendinţe în amenajarea birourilor încearcă să creeze această atmosferă de care avem nevoie cu toţii. Putem crea zone diferite, variate, cu o cromatică interesantă, dar diferită.
Un spaţiu deschis, în care poţi discuta cu colegul din celălalt capăt al biroului, fără ca măcar să te ridici de pe scaun, pare mediul perfect de lucru. De 20 de ani, Delia Didea face birourile românilor mai prietenoase. Ţine tare mult ca fiecare colţişor să îşi aibă personalitatea lui. Ideea de la care pleacă mereu? Spaţiul să se plieze pe nevoile fiecărui angajat.
Cel mai vândut scaun din lume a fost cumpărat de peste 8 milioane de oameni. Confortul însă, vine la pachet cu un cost. Ce are diferit scaunul acesta? Pe lângă faptul că este o piesă de expoziţie la Muzeul de artă modernă din New York este o piesă care se poate ajuta în funcţie de forma corpului. Urmăreşte mişcarea naturală a acestuia şi îţi permite o poziţie corectă atunci când stai la birou.
Soluţii sunt şi pentru cei care lucrează de acasă. În cazul lor, esenţial este ca spaţiul să îi facă să rămână cât mai concentraţi cu putinţă. Iată şi câteva ponturi: intimitate, organizare, lumină naturală sau LED şi plante aeriene!
Dar întrebarea cea mai importantă: Cât ar putea să ne coste amenajarea unui birou acasă?
Mediul de lucru este mai important decât aţi crede. Studiile arată că productivitatea angajaţilor creşte cu până la 45 la sută.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰