Video Bătaie și la angajări la Primark în România, nu doar pe haine: 16 pe un loc. Ce salariu oferă
Mii de oameni s-au înghesuit astăzi la Bucureşti, la inaugurarea primului magazin din România, al unui cunoscut lanţ irlandez de fashion - Primark. Românii care au descoperit marca în vacanţele din străinătate au vrut să vadă care este oferta şi la noi. Oricum, brandul pare destul de popular: la angajări au fost 16 candiaţi pe un loc. Un manager-adjunct de magazin, cu experiență în domeniu, câștigă de la 4.000 de lei în sus.
Ca să fie siguri că prin reducerile de la inaugurare, sute de tineri s-a aşezat în faţa magazinului cu o oră înainte să se deschidă. În două ore de la inaugurare, o mie de oameni cumpăraseră ceva de acolo.
În medie, o rochie costă între 40 şi 80 de lei, o pijama aproape 70 de lei, cel mai ieftin tricou este 20 de lei, dar poate să ajungă la 100. Românii pasionaţi de marca irlandeză au stat la coadă şi la angajări, nu doar la cumpărături.
Reprezentant magazin: Am creat peste 250 de locuri de muncă în magazin. Am avut peste 4000 de candidaţi pentru poziţia de agent de vânzări.
Magazinul Primark are peste 3700 de metri pătraţi şi se întinde pe două etaje
- Mii de oameni s-au înghesuit la deschiderea Primark în România. Ce haine poți lua cu 20 lei
- Primul magazin Primark s-a deschis în România. Investiţie de peste 10 milioane de euro
- Haine şi parfumuri de lux, cadoul ideal pentru Crăciun. Designerii români şi-au dat întâlnire la un târg...
- Câţi bani economiseşte dacă rambursezi anticipat 1.000 de lei la un împrumut pe 20 de ani, cu dobândă de 5%
- Iancu Guda: "Avem cea mai mare crestere de salarii din UE". Câţi bani din salariu pierd românii din cauza inflaţiei
La inaugurarea lui a participat şi ambasadorul Irlandei la Bucureşti.
Paul McGarry, ambasadorul Irlandei la Bucureşti: Românii cunosc brandul, cunosc Irlanda şi aduc aceste cunoştiinţe înapoi în România. Am observat că au început să cumpere imediat. Au ştiut ce au vrut foarte repede şi judecând după ce s-a întâmplat în primele minute cred că va fi un adevărat succes.
Lanţul de fashion irlandez a investit 10 milioane de euro pentru deschiderea primului său magazin din România. Anul viitor, vrea să deschidă altul, tot în Capitală.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰