Video Black Friday 2024. Cele mai dorite produse la ofertele din acest an
Succesul Black Friday-ul din acest an va fi în rate. Pentru a atrage clienţii, retailerii au venit cu soluţia plăţii flexibile, care îi convinge pe oameni să cumpere chiar şi cu 40% mai mult, chiar dacă nu au banii necesari.
În perioada marilor reduceri, totul se învârte în jurul cumpărăturilor. De Black Friday, în depozitele celor mai mari retaileri se va munci la foc continuu. Într-una dintre companii, sunt sute de angajaţi care se vor ocupa de comenzile date în ziua cu cele mai mari reduceri din an. Iar primele colete vor ajunge la ei chiar de Black Friday.
Black Friday pică în zile diferite, în funcţie de retailer
Cel mai mare va da startul pe 8 noiembrie. La alţii, promoţiile ţin mai multe zile sau chiar săptămâni.
"Începe pe 31 octombrie şi se va închide pe 20 noiembrie. Are 3 săptămâni, cu oferte diferite în fiecare săptămână", spune Raul Filip, director achiziţii retailer.
"Black Friday va dura 6 zile anul acesta. Vom avea nu doar cele mai mari discounturi din an la produse de parfumerie, de skin care corean şi de îngrijire corporală dar şi multe alte beneficii. Mii de cadouri şi tombolă cu premii", spune Bianca Popa, marketing specialist magazin cosmetice.
Iar plata flexibilă, implementată de tot mai mulţi comercianţi, face ofertele şi mai tentante.
"Din contul My Wallet, peste 2,3 milioane dintre clienţii noştri pot accesa acest serviciu, astfel încât să cumpere astăzi şi să plătească în 12 rate, fără dobândă, sau în multiple astfel de combinaţii de rate", spune Alex Niculescu, vicepreşedinte Retailer.
"Creditarea cu cardul de credit, în rate, fără dobândă. Apoi avem creditarea în cadrul magazinelor. Coşul de cumpărături este mult mai mare poate să crească cu 30-40% valoarea coşului de cumpărături", spune Edvin Abdulachim, reprezentant retailer.
Clienţii ar trebui să fim cumpătaţi, spun specialiştii în e-commerce
"Să facem această diferenţiere între o cumpărătură de necesitate şi una de impuls. Dacă profit de această sumă de bani poate voi regreta", spune Cristi Movilă, preşedinte Asociaţia Română a magazinelor online.
Retailerii se aşteaptă să aibă vânzări şi cu 20% mai mari, de Black Friday.
"Observăm o preferinţă către produse de uz curent, de uz casnic. A cumpăra în cantităţi mai mari, pentru a le folosi în perioade mai lungi de timp", spune Alex Niculescu, vicepreşedinte Retailer. .
"Fie că vorbesc de produse cosmetice, mâncare de animale, produse alimentare", adaugă Cristi Movilă, preşedinte Asociaţia Română a Magazinelor Online.
"Mă aştept să vindem multe aere condiţionate. Primul preţ la aer condiţionat va fi de la 1.200 şi ceva de lei. Air fryer-ul este un produs relativ nou pe piaţă. Răspunde nevoilor zilnice", spune Raul Filip, director achiziţii retailer.
Comercianţii au obligaţia de a afişa, pe lângă reducere, cel mai mic preţ din ultimele 30 de zile. În 2023, românii au cheltuit online peste 460 de milioane de lei, iar valoarea coşului de cumpărături a fost peste 530 de lei.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰