Antena Meniu Search
x

Anunţul Hidroelectrica pentru sute de mii de români: Începem în circa o săptămână

Hidroelectrica, cel mai ieftin producător de energie, a transmis pentru Observator că a trimis către clienţi facturile aferente lunii iunie 2022 şi că aproximativ o săptămână vor fi emise facturile pentru lunile iulie si august 2022, atât pentru clienţii casnici, cât şi pentru cei non-casnici.

de Redactia Observator

la 21.02.2023, 14:10

Hidroelectrica
Hidroelectrica - Hidroelectrica

Sute de mii de români aşteaptă încă să afle cât au de plătit la energie electrică pe lunile anului trecut. Hidroelectrica a început să transmită facturile restante, însă situaţia e departe de a reveni la normal. În circa o săptămână vor fi emise facturile aferente lunilor iulie și august 2022, atât pentru clienții casnici, cât și pentru cei non-casnici. Asta nu este, însă, singura problema a companiei. Operatorii din call center sunt depăşiţi de numărul mare de apeluri primite zilnic, aşa că timpul de aşteptare este foarte mare. 

"Hidroelectrica a reluat încă din luna decembrie 2022 procesul de facturare și continuă să emită aceste documente pentru clienții casnici și non-casnici. Compania utilizează un sistem informatic automatizat destinat generării acestor documente. În cel mai scurt timp (cca. o săptămâna) vor fi emise facturile aferente lunilor iulie și august 2022, atât pentru clienții casnici, cât și pentru cei non-casnici. Procesul este asistat de implementatorii sistemelor informatice, firme cu reputație internațional în domeniu.

Asigurăm consumatorii că Hidroelectrica va recupera rapid întârzierile în facturare și ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri create. Reamintim că, în cazul în care clienții întâmpină probleme în achitarea facturilor, există posibilitatea de a solicită eșalona sumelor pe maximum 6 luni, fără penalități. Formularul pentru această operațiune este disponibil pe site-ul Hidroelectrica."

Motivele pentru care întârzie facturile Hidroeletrica

Pe acelaşi subiect

Reprezentanţii Hidroelectrica au explicat motivul pentru care clienţii nu au primit facturi mai bine de jumătate de an. "Întârzierile în facturare au fost generate de necesitatea imperativă a implementării de către Hidroelectrica a unui nou soft de gestiune a clienților, compatibil cu cerințele unui portofoliu de consumatori aflat în creștere exponențială. Implementarea softului s-a suprapus peste o serie de modificări ale prevederilor legislative produse pe parcursul ultimului an în scopul protecției sociale și care au avut impact asupra modalitatatii de calcul a energiei livrate clienților. Practic fiecare modificarea legislativă a obligat la oprirea temporară a procesului de facturare și la adaptări de soft, fapt ce a adăugat la timpii de reacție ai tuturor companiilor de furnizare în ceea ce privește facturarea către consumatori."

Câți clienţi are Hidroelectrica în prezent

Hidroelectrica are în portofoliu peste 500.000 de locuri de consum aparținând clienților casnici și peste 27.000 de locuri de consum aparținând clienților non-casnici.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Preferaţi ca pentru masa de Paşte să preparaţi cât mai multe produse în casă, pentru a evita E-urile?

Observator » Stiri economice » Anunţul Hidroelectrica pentru sute de mii de români: Începem în circa o săptămână