Antena Meniu Search
x

Investiţie de 20 de milioane de euro în nordul Capitalei: apartamente exclusiviste cu elemente marca Versace. La cât ajunge preţul mediu pe metru pătrat

Antreprenorii Robertino Georgescu şi Dan Drăgulin, care au dezvoltat sub brandul Metropolitan peste 4.000 de apartamente, au semnat un contract de licenţă cu Versace Home şi Versace Ceramics, branduri ale casei de modă italiene, prin intermediul căreia vor finisa şi mobila două proiecte exclusiviste din nordul Bucureştiului, potrivit informaţiilor obţinute de profit.ro, citat de news.ro

de Redactia Observator

la 29.09.2023, 10:24

Investiţie de 20 de milioane de euro în nordul Capitalei: apartamente exclusiviste cu elemente marca Versace. La cât ajunge preţul mediu pe metru pătrat
Investiţie de 20 de milioane de euro în nordul Capitalei: apartamente exclusiviste cu elemente marca Versace. La cât ajunge preţul mediu pe metru pătrat - Profit.ro

Metropolitan lucrează la autorizarea proiectelor Medusa Villas şi Medusa Homes, surfaces by Versace, care au preluat şi logo-ul Versace. Proiectul de vile este localizat în Pipera, reprezintă o investiţie de 20 de milioane de euro în 28 de locuinţe ce vor fi finisate în totalitate cu elemente Versace Ceramics şi vor fi echipate cu mobilă de la Versace Home. Preţul vilelor începe de la 1,35 de milioane de euro, iar suprafeţele utile minime de la 250 de metri pătraţi, conform profit.ro.

Moda ansamblurilor rezidenţiale de brand a început în Dubai în 2010 odată cu intrarea pe piaţă a Armani Residences. Dacă la începutul anului trecut erau pe piaţa din Dubai 40 ansambluri rezidenţiale de brand, la finalul primului semestru din acest an numărul lor a crescut la 92.

La cât se ridică preţul pe metru pătrat al unei astfel de locuinţe

Preţul mediu pe metru pătrat al unei locuinţe într-un astfel de ansamblu se ridică la peste 10.000 de euro/metru pătrat, dublu faţă de preţul în ansamblurile neasociate unui brand internaţional, potrivit brokerilor de la Morgan`s International Realty.

Printre cele mai notorii branduri care s-au asociat cu dezvoltatorii imobiliari din Dubai se numără Bvlgari, Fendi, Versace, Bugatti sau Cavalli. Acestea reprezintă cel mai înalt nivel de lux din piaţa imobiliară, notează profit.ro.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Mici cu E.coli şi zgârciuri în loc de carne, printre produsele comercializate în magazine. Aţi avut parte de experienţe neplăcute?

Observator » Stiri economice » Investiţie de 20 de milioane de euro în nordul Capitalei: apartamente exclusiviste cu elemente marca Versace. La cât ajunge preţul mediu pe metru pătrat