Antena Meniu Search
x

Curs valutar

O companie de succes își deschide sediu în București, în 2025. Va face 250 de angajări

Trendyol, platformă de comerţ electronic cu sediul în Turcia, are în plan să deschidă un sediu în Bucureşti şi un depozit, pentru care va angaja circa 250 de persoane şi care va deservi România şi alte ţări din CEE, în 2025, când va deveni operaţional. Comercianţii locali vor fi integraţi pe platforma Trendyol până la finalul acestui an.

de Redactia Observator

la 10.09.2024 , 18:31

O companie de succes își deschide sediu în București, în 2025. Va face 250 de angajări - Profimedia

”Trendyol, platformă de comerţ electronic, anunţă astăzi planurile de a deschide un sediu  în Bucureşti, dar şi un depozit în România, pentru care va angaja circa 250 de persoane, atunci când va deveni operaţional, în 2025. De asemenea, compania cu sediul în Istanbul intenţionează să integreze vânzători locali pe marketplace-ul său în plină expansiune, până la finalul acestui an”, anunţă compania.

500.000 de clienți doar în România

Trendyol a lansat aplicaţia în limba română în ianuarie 2024 şi a înregistrat rapid cea mai rapidă creştere de pe pieţele din Europa Centrală şi de Est (CEE), ajungând la 500.000 de clienţi în România până în prezent. De la lansarea pe piaţa locală, Trendyol a vândut în România peste 3 milioane de articole vândute.

Articolul continuă după reclamă

Trendyol oferă săptămânal o selecţie de peste 2,5 milioane de produse de la branduri turceşti, printre care Koton, DeFacto, Altınyıldız, LC Waikiki, Mavi, precum şi de la branduri globale precum adidas, New Balance, Tommy Hilfiger, Converse şi Calvin Klein.

Pe acelaşi subiect

”Suntem încântaţi să punctăm o lansare de succes în România. Suntem mulţumiţi de progresul înregistrat şi deosebit de mândri că putem oferi o gamă largă de produse în tendinţe, la preţuri accesibile, clienţilor din întreaga ţară. În anul următor, ne angajăm să extindem şi mai mult oferta Trendyol pe piaţa locală, să deschidem un birou în Bucureşti şi un depozit regional, dar şi să integrăm vânzători locali şi regionali pe platformă, respectându-ne în acelaşi timp angajamentele de sustenabilitate”, spune Çağlayan Çetin, preşedinte Trendyol Group, potrivit News.ro.

35 de milioane de clienți

Trendyol finalizează şi cel de-al doilea an al Planului său de Dezvoltare Durabilă. Această strategie şi agendă cuprinzătoare privind sustenabilitatea stă la baza activităţilor Trendyol de producţie sustenabilă, protecţie a drepturilor omului, reducere a emisiilor de dioxid de carbon, ambalare responsabilă şi gestionarea deşeurilor, precum şi a iniţiativelor care promovează diversitatea, echitatea şi incluziunea, egalitatea de şanse a femeilor şi formarea digitală în zonele izolate din Turcia. Raportul privind progresul înregistrat în ultimele 12 luni va fi lansat în toamnă.

Trendyol a fost fondat la Istanbul în 2010 şi între timp a devenit primul decacorn din Turcia. Marketplace-ul conectează peste 250 000 de comercianţi şi branduri cu mai bine de 35 de milioane de clienţi prin intermediul aplicaţiilor dedicate în limbile locale din Turcia, Germania, Azerbaidjan, statele din Golf şi, recent, din România, Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Grecia.

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Întrebarea zilei
Vi se par prea stricte regulile impuse pentru uniforma elevilor?
Observator » Ştiri economice » O companie de succes își deschide sediu în București, în 2025. Va face 250 de angajări