Antena Meniu Search
x

Tânărul care a devenit milionar în Euro cu un brand vestimentar românesc

Un tânăr din Huși are rețeta succesului în afaceri. La doar 3 ani de la lansare, Bman, brandul său vestimentar, a ajuns la o cifră de afaceri de 5,8 milioane de lei (1,2 milioane de Euro). Față de anul precedent, e o creștere de 76%.

de Redactia Observator

la 29.03.2019, 09:05

Vlad Tofan într-un atelier vestimentar
Brandul vestimentar lansat de Vlad Tofan a ajuns la o cifră de afaceri de 1,2 milioane de Euro la 3 ani de la lansare - Vlad Tofan

Un tânăr din Huși are rețeta succesului în afaceri. La doar 3 ani de la lansare, Bman, brandul său vestimentar, a ajuns la o cifră de afaceri de 5,8 milioane de lei adică 1,2 milioane de Euro. Față de anul precedent, e o creștere de 76%.

Vlad Tofan și-a lansat în 2015 brandul specializat în vestimentația pe stiluri și consiliere gratuită în alegerea mărimii potrivite.

La finalul lui 2018, Bman ajuns la o cifră de afaceri de 1,2 milioane de Euro, cu un coș mediu de 276 lei. Cele mai vândute produse au fost costumele, ținutele complete și articolele de încălțăminte.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Cunoașterea clienților este parte din rețeta succesului. Astfel, potrivit tânărului, clienții cumpără mai scump atunci când o fac din necesitate – ținute, cadouri – și mai ieftin atunci când este vorba despre îmbrăcămintea de zi cu zi. Iar diferența dintre consumatorii români de modă masculină și cei străini este dată de cultura de styling.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Inclusiv stilul de cumpărare al bărbaților români e diferit.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Strategia de business pentru următorii doi ani include dezvoltarea unui nou imobil pe o suprafață de 3.000 de metri pătrați, în care să poată crește atât capacitatea depozitului cât și organigrama. Totodată lucrează la un site adaptat la nevoile clienților, precum și o aplicație care să îi ajute pe aceștia în alegerea măsurii. Un alt pas important în dezvoltarea afacerii este intrarea pe piața internațională – livrare în toată Europa și în Statele Unite ale Americii.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Aţi alocat un buget mai mare pentru Paşte în acest an faţă de 2023?

Observator » Stiri economice » Tânărul care a devenit milionar în Euro cu un brand vestimentar românesc