Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Urmează acești 2 pași simpli prin care îți poți face cunoscută firma dacă ești la început de drum

Într-o piață în continuă schimbare, când zilnic se închid aproximativ 100 de firme conform Oficiului Național al Registrului Comerțului, ca să te faci remarcat e nevoie nu doar de investiții financiare sau de strategii bune de marketing dar și de implicare.

de Redactia Observator

la 23.11.2018 , 14:22

Într-o piață în continuă schimbare, când zilnic se închid aproximativ 100 de firme conform Oficiului Național al Registrului Comerțului, ca să te faci remarcat e nevoie nu doar de investiții financiare sau de strategii bune de marketing dar și de implicare, consecvență și o conduită de business fără cusur.

Iată care sunt lucrurile care pot face diferența între tine și celelalte firme de pe piață, de care trebuie să ții cont în doi pași simpli.

1. Răspândește vestea

Articolul continuă după reclamă

Înainte de a-ți lansa brandul trebuie să ai în primul rând o viziune clară asupra lucrurilor pe care dorești să le comunici și despre cum vrei să le comunici. Poți începe prin a realiza un manual de brand, care să conțină informații despre misiune, public țintă, până la culori și fonturi pe care vrei să le folosești în comunicate de presă și afișe. Apoi nu trebuie decât să FII CONSECVENT.

Asigură-te că numele afacerii tale este omniprezent, de la mediul online până în reviste, bannere etc. Asociază-te cu nume relevante pentru publicul tău, fii prezent la evenimente și dezvoltă o rețea puternică de networking.

INVESTEȘTE în reclame, advertoriale etc. și realizează bartere și colaborări cu parteneri relevanți. Nu te da bătut dacă la început ușile îți par închise.  

IMPLICĂ-TE la început în toate etapele dezvoltării companiei tale, de la selectarea angajaților până la participarea la evenimente.

2. Ține-ți promisiunile

După ce demersurile de mai sus ți-au adus clienți și contracte satisfăcătoare, asigură-te că îți ții promisiunile făcute. Dacă ai promis cele mai ieftine soluții pentru un anumit serviciu, sau produse de cea mai bună calitate, oferă clientului exact aceste lucruri și nu te abate de la aceste promisiuni nici mai târziu, după primul milion de euro din bancă.

Deși competiția este acerbă în orice domeniu, clientul în final dorește aceste 4 lucruri foarte simple:

- să poată avea încredere în tine. Asta înseamnă să  poată apela la tine pentru că știe că-i vei da cele mai bune soluții, să existe cineva care să-i poată răspunde la întrebări oricând în timpul programului de lucru și nu în ultimul rând, să găsească  magazinul deschis între orele de lucru menționate în program (dacă e vorba de un magazin fizic).

Investește în instruirea echipei tale și în detalii precum uniforme la locul de munca care pot vorbi despre brand și despre comunitatea pe care o construiești în jurul afacerii tale. Aceste lucruri îți vor câștiga cu siguranță clienții pe termen lung.   

- să li se ofere cele mai bune servicii la cele mai bune prețuri. Găsește atuurile business-ului tău, fie că e vorba de servicii inedite, mai ieftine sau de produse de calitate superioară și pune accent pe aceste lucruri în promovare și comunicare. Oferă întotdeauna servicii de calitate.

-să se simtă speciali. Serviciile personalizate sunt un mod testat deja de a atrage și fideliza clienții și a-i face  să se simtă speciali. Oferă-le ocazia să participe la procesul creativ al produselor, realizând ceva croit pentru nevoile lor personale. Companii precum Nike sau Converse dar și Toshiba sau BMW permit deja de ceva vreme clienților să-ți personalizeze propriile produse, scrie entrepreneur.com.

- să fie răsplătiți pentru loialitate. De la gift carduri, vouchere de discount sau chiar servicii VIP, fiecare lucru pe care un client îl primește în plus față de ceea ce a plătit funcționează ca o recompensă care-l va face să se simtă apreciat.

Ține minte pașii de mai sus și în același timp nu uita că, pentru a ține un business pe linia de plutire trebuie să ai în primul rând o viziune clară asupra ceea ce îți dorești și să păstrezi o atitudine pozitivă care-ți va permite să crezi în visul tău, fără rezerve. Pe parcurs vei descoperi calități sau lipsuri pe care nu știai că le ai, însă, oricare ar fi situația, va trebui să vezi întotdeauna imaginea de ansamblu. Va fi nevoie să iei decizii rapid, să știi când să fii diplomat și când trebuie să fii ferm, dar în primul rând să nu lași micile obstacole să te abată de la drum.   

Sursă foto: Shutterstock

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Înapoi la Homepage
Comentarii


Întrebarea zilei
Credeţi că impozitul pe locuințe ar trebui recalculat anual în funcție de piața imobiliară?
Observator » Ştiri economice » Urmează acești 2 pași simpli prin care îți poți face cunoscută firma dacă ești la început de drum