Video Vânzări record de Black Friday. Printre produsele speciale se numără 9 automobile, peste 2.000 de nopți de cazare, dar și 35 de tone de carne de porc
Aproape 800 de mii de români au făcut shopping online de Black Friday. Dacă în anii trecuţi în topul preferinţelor clienţilor se aflau electronicele şi electrocasnicele, acum au comandat în special alimente, dar şi haine sau produse de îngrijire personală. 20% dintre cumpărători au preferat plata în rate. Evenimentul a adus celui mai mare retailer online vânzări de peste 600 de milioane de lei.
Vinerea neagră a reducerilor a adus cifre record. Cel mai mare retailer online a vândut de Black Friday peste 2,2 milioane de produse. Pentru ca toate acestea să ajungă la clienţi, în depozit se munceşte în permanenţă. Aici pot fi procesate zilnic peste 300 de mii de pachete şi, în fiecare zi, din depozit ar urma să plece 200 de camioane încărcate cu marfă.
Alin Abălaşei, reprezentant firmă curierat: Am ajuns la un număr de 3.500 de curieri în toată ţara. Au fost suplimentaţi cu 10-15%. 60% din trimiterile noastre sunt livrate în reţeaua easybox, reţea care a ajuns la 3.650 de lockere, în 333 de localităţi.
40% din clienţi au vrut să primească acasă produsele comandate. Retailerii promit că, în următoarele cinci zile, toate coletele vor ajunge la destinaţie. Oricum, ziua de Black Friday le-a adus vânzări record.
Alexandru Niculescu, vicepreşedinte operaţiuni: Am depăşit 644 de milioane de lei, ceea ce înseamnă o creştere cu 35 de milioane de lei faţă de anul anterior.
- Vânzările de Black Friday la eMAG, cu 35 de milioane de lei mai mari față de anul trecut. Cluj-Napoca, pe primul...
- Black Friday 2022. Topul celor mai scumpe cumpărături: pe ce a cheltuit un român 311.000 de euro
- Black Friday 2022. Bilanţul zilei: fiecare român a cumpărat în medie 4 produse, 35% au făcut credite la bănci...
Răzvan Afenduli: Undeva la 20 de mii de comenzi. Avem o creştere de 30%, acesta este trendul. Avem o creştere de peste 10 procente a bonului mediu, iar el, ca valoare, este undeva la 250 de lei.
Alţi retaileri, în schimb, au constatat o reducere a valorii comenzilor.
Cătălin Pozdarie, manager magazin: Am sesizat o scădere a valorii coşului cu 14%, ceea ce înseamnă că clienţii s-au orientat spre produse mai ieftine.
Cardul a rămas metoda favorită de plată pentru peste 60% dintre clienţi.
Elena Gheorghe, reprezentant platformă plăţi: Valoarea achiziţiilor cu plata online a fost de 400 de milioane de lei, în creştere cu 13% faţă de anul precedent. Numărul total al tranzacţiilor procesate ieri a fost de 782 de mii de tranzacţii, o creştere de 20%.
Plata în rate a crescut cu 43% faţă de anul trecut
Şi plăţile în rate au fost mai multe, cu 43% faţă de anul trecut. În plus, dacă în anii trecuţi, la cel mai mare retailer, pe primul loc în topul comenzilor se aflau electonicele şi electrocasnicele, acum...
Alexandru Niculescu, vicepreşedinte operaţiuni: Anul acesta produsele de băcănie, băuturi şi mâncarea pentru animale de companie se situează în topul articolelor cumpărate. Urmat de jocuri, de articole fashion, precum şi articole cosmetice.
Printre produsele speciale comandate de români la cel mai mare retailer s-au numărat 2.035 de nopți de cazare, 9 automobile, dar și 35 de tone de carne de porc.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰