Antena Meniu Search
x

A investit 10.000 € şi şi-a transformat Trabantul într-o bijuterie pe patru roţi. Cum arată acum maşina generaţiei "în blugi"

O paradă inedită a întors capetele în Buftea. Zeci de Trabanturi colorate şi cochete, aduse din toată ţara, şi-au spus vieţile pline de poveşti şi nostalgii. Multe dintre maşini ţin pasul cu vremurile, iar proprietarii cheltuiesc bani grei pentru a le păstra elegante şi confortabile.

Andreea Petrescu
de Andreea Petrescu

la 02.09.2023, 21:06

Vezi și

50 de bătrâne doamne au arătata că vârsta e doar un număr la întâlnirea "trabantiştilor". Ce mai veche maşină prezentă este un Trabant 600, din 1964, adusă de proprietar de la Ploieşti.

Pavel Grigoraş, proprietar Trabant: De când a ieşit de pe poarta IDMS-ului, întreprinderea care distribuia maşini în anii 60 şi până acum, nu şi-a schimbat familia. Când m-am căsătorit cu soţia, a venit la pachet şi Trabantul. Socrul meu s-a ocupat de întreţinerea lui, astfel încât costurile au fost distribuite în timp.

Aproape toate piesele sunt originale sau făcute manual după cele originale. Maşina este 100% funcţională şi încă plimbă familia Grigoraş la evenimentele din ţară.

Pavel Grigoraş, proprietar Trabant: Până în 2008 a fost maşina de vacanţă, acum are 165.000 de kilometri. Eu cam jumătate din ăştia i-am făcut, am făcut Tranfăgărăşanul de două ori cu ea.

Pe acelaşi subiect

Pasionaţi nostalgici investesc timp, bani şi sentimente într-un Trabant.

Investiţie de 10.000 într-o bijuterie pe patru roţi

Lazăr Farcaş, proprietar Trabant: Am făcut în două etape, prima dată am făcut-o gri, cum era maşina originală. După aceea am început cu inoxurile, după instalaţia audio. Poate 10.000 de euro am băgat în decurs a 15 ani. Am fost în 2006 şi 2007 în Germania cu ea, pe roţi.

Safian Ladislau, proprietar Trabant: Am vrut neapărat să-l fac la două locuri, l-am tăiat, totul e făcut de mine şi tăblărie şi tapiţerie, insclusiv vopsitul. E o maşinuţă care nu trece neobservată.

Andreea Petrescu, reporter Observator: Doar pornirea poate fi mai dificilă la o astfel de maşină de epocă, vorbim despre un Trabant 601 din 1986, care are peste 200.000 de kilometri, a circulat prin toată România şi este în continuare 100% funcţional.

Cornel Radu, organizator: Trabantul e o stare de spirit, Trabantul ne uneşte, e o pasiune atât de frumoasă. Ne-am dorit şi am reuşit să aducem pe planul prezentului aceste minunate bujuterii care au încântat inimile tuturor din generaţia de blugi, din generaţia Cenaclului Flacăra.

O pasiune în care nu contează caii putere, ci viteza cu are te poartă în alte timpuri.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Când ţineţi post negru, renunţaţi inclusiv la apă?

Observator » Evenimente » A investit 10.000 € şi şi-a transformat Trabantul într-o bijuterie pe patru roţi. Cum arată acum maşina generaţiei "în blugi"