Video Abonamente pentru "pană", baterie descărcată sau tractare. Preţurile pornesc de la 250 de lei
O pană de cauciuc sau o baterie descarcata nu mai sunt motive de panica, nici macar în traficul aglomerat din Capitală. Tot mai mulți șoferi apelează la servicii mobile de intervenție rapida. Cei care vor să stea complet liniştiţi, chiar şi la drumurile lungi îşi fac abonamente de asistență rutieră.
În orașele mari, să faci pană în trafic nu mai e chiar o bătaie de cap. În câteva minute, mecanicul ajunge la fața locului, schimbă roata sau umflă anvelopa.
"Ne deplasăm în București și în Ilfov pentru a face intervenții rapide, ce putem face la fața locului pe partea de service mobil. Dacă nu se poate remedia la fața locului, avem și sistemul de tractare.
Prețurile pornesc de la 250 de lei în București. Includ ori schimbarea anvelopei, ori pornirea mașinii, ori o diagnoză, toate sunt incluse în acest preț", a declarat Ciprian Tudorache, administrator service auto.
Abonamente pentru "pană", baterie descărcată sau tractare
Şoferii care vor să fie asigurati si pentru drumurile lungi pot opta pentru abonamentele de asistență rutieră. Prețurile încep de la 150 de lei pe an și includ diferite servicii, de la tractare până la livrare de combustibil, cazare sau maşină de schimb.
"Variază de la perioadă și de la serviciile care sunt destinate pentru fiecare pachet. Principalul serviciu inclus în pachetele noastre este cel de tractare. Pe lângă serviciul de bază, avem servicii de rent a car, de cazare, de transfer pasageri sau inclusiv de partea de repartiere mașină sau pasageri", a declarat Dan Toma, director executiv companie asistență rutieră.
Există și pachete de vacanță pentru șoferii care pleacă din țară. Pentru 109 lei, timp de 15 zile, clienții beneficiază de intervenții nelimitate în Europa, inclusiv cazare sau transport alternativ.
Preţurile pornesc de la 250 de lei
"Am avut niște probleme cât timp mergeam către casă, mi s-a aprins becul de check engine și a început să tremure. A venit mașina de tractare într-o oră, a preluat mașina și a dus-o la service.
În România, ca în România, dar în afara țării, unde nu cunoști, ești singur, este bine să ai o echipă în spate", a povestit un client.
Abonamentul de asistență rutieră poate fi de mare ajutor mai ales pentru șoferii care nu au experiență tehnică sau pentru cei care merg des la drum lung. Singura condiție pentru a beneficia de un astfel de serviciu este ca mașina să nu aibă mai mult de 15 ani.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰