Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Sanda Ungur, şoferiţa în maşina căreia au murit patru prietene, la Jibou, suferă de o boală teribilă

Sandaa Ungur, şoferiţa în maşina căreia au murit patru prietene, la Jibou, suferă de o boală teribilă. Tânăra în vârstă de 22 de ani nu a fost încă trimisă în judecată şi procurorii vor lua o decizie în legătură cu acest lucru până la sfârşitul lunii februarie.

de Cosmin Stăniloiu

la 08.02.2019 , 12:59

Sandaa Ungur, şoferiţa în maşina căreia au murit patru prietene, la Jibou, suferă de o boală teribilă. Tânăra în vârstă de 22 de ani nu a fost încă trimisă în judecată şi procurorii vor lua o decizie în legătură cu acest lucru până la sfârşitul lunii februarie.

Pe 17 mai 2018, cinci tinere studente din Maramureş veneau de la Cluj şi la Jibou maşina în care călătoreau, condusă de Sandaa Ungur, a fost spulberată de tren la o trecere de nivel peste calea ferată. Accidentul a fost inevitabil, iar impactul a fost devastator. Patru fete au murit pe loc.

Singura supravieţuitoare a carnagiului de la Jibou – Sanda Ungur (21 de ani) – a fost chiar şoferiţa. Sandra şi prietenele ei Mădălina Parja, Sara Pop, Claudia Barbos şi Maria Știț, se întorceau de la Cluj, de la festivitatea de absolvire a Universităţii Tehnice din Cluj-Napoca. 

Articolul continuă după reclamă

Sandra Ungur suferă de o boală teribilă, incurabilă

Pe acelaşi subiect

În urma accidentului, tânăra şoferiţă în vârstă de 22 de ani a rămas cu sechele grave. Ea suferă de amnezie retrogradă şi nu îşi mai aminteşte absolut nimic despre clipele de dinaintea accidentului feroviar. Conform specialiştilor, această amnezie retrogradă este un mecanism de apărare al creierului uman, prin care individul este ferit de amintiri neplăcute. Boala este, din păcate, incurabilă, ea putând să fie ameliorată, dar nu mai mult.

La mijlocul lunii noiembrie a anului trecut, poliţiştii sălăjeni au anunţat faptul că au finalizat cercetările în cazul accidentului. Astfel, au trimis dosarul la Parchetul de pe lângă Judecătoria Jibou, cu propunere de trimitere în judecată pentru ucidere din culpă. Conform informaţiilor de la acel moment, poliţiştii au stabilit că semnalele acustice şi luminoase de la trecerea la nivel cu calea ferată ar fi funcţionat.

În prezent, dosarul se află la Parchetul de pe lângă Judecătoria Jibou şi este o aşteptată o soluţie în acest caz. "Am cerut informări suplimentare din partea CFR, dar şi de la Telecomunicaţii Speciale. Am primit deja răspunsurile, iar acum dosarul este în faza de analiză. În luna februarie, vom avea mai multe şedinţe de judecată şi vom da o soluţie. Din probele pe care le avem în prezent, rezultă că semnalele luminoase şi acustice funcţionau. Au existat discuţii cu privire la faptul că nu ar fi fost aşa. Însă, nu avem nicio declaraţie a vreunui martor, care să răstoarne acest lucru. 

Din informarea primită de la Telecomunicaţii Speciale, nu a rezultat vreun apel la 112 în preajma acelei date, prin care să fie semnalat faptul că sistemele erau nefuncţionale. Aşadar, vom stabili în luna februarie situaţia propunerii de trimitere în judecată”, a declarat, pentru AxaNews.ro, Marta Chiş, procurorul de caz şi, de altfel, singurul procuror de la Parchetului de pe lângă Tribunalul Jibou.

Cosmin Stăniloiu Like
Comentarii


Întrebarea zilei
Mergeți duminică la vot?
Observator » Evenimente » Sanda Ungur, şoferiţa în maşina căreia au murit patru prietene, la Jibou, suferă de o boală teribilă