Cine va construi primul pod suspendat în valoare de 500 MILIOANE de EURO din România şi cum va arăta acesta!
România are de ales între două oferte importante pentru construirea primului pod suspendat peste Dunăre, valoarea proiectului fiind de aproximativ 500 de milioane de euro.
România are de ales între două oferte importante pentru construirea primului pod suspendat peste Dunăre, valoarea proiectului fiind de aproximativ 500 de milioane de euro.
Potrivit economica.net, China şi Japonia vor să construiască podul, cele două ţări fiind reprezentate de firmele:
- Asocierea Astaldi SpA (Italia) – IHI Infrastructure Systems Co. Ltd. (Japonia)
- Asocierea China Communication Construction Company Ltd (China) – China Road and Bridge Corporation (China) – Eptisa Servicios de Ingenieria SL (Spania)– Euro Construct Trading ’98 SRL (Romania)– CCCC Second Harbour Engineering Co Ltd (China)- CCCC Highway Consults Co Ltd (China).
- În Capitală se va construi un nou centru de transfuzii sanguine. Actualul centru funcţionează într-un imobil cu...
- IMPRESIONANT! Cum arată noul COMPLEX TURISTIC pe care Dubaiul îl va construi pe două insule artificiale, lângă...
- China construieşte un oraş de aproape trei ori mai mare decât New York
- Şi-a refăcut viaţa după ani de locuit pe străzi, dar și-a găsit sfârșitul. Britanica de 24 de ani a căzut...
- România și Republica Moldova, legate de 4 poduri noi peste Prut. Contracte de 4,4 milioane de lei, fără TVA
Proiectul are o lungime totală de 23 de km și este format din două secțiuni: drumul principal Brăila – Jijila, cu o lungime 19 km şi drumul de legătura cu DN22 Smardan – Măcin, în lungime de 4 km.
Podul de peste Dunăre va avea lungimea de 2 km și va fi poziționat între km 4+596,10 şi km 6+570,52 pe drumul principal Brăila-Jijila, respectiv la km 165+800 pe fluviul Dunărea.
Lăţimea totală a podului va fi de 31,70 metri. Calea pe pod va avea 22 metri şi va fi alcatuită din 4 benzi de circulaţie de câte 3,50 m lăţime fiecare, 4 benzi de încadrare de câte 0,5 m lăţime, două acostamente de 1,50 m lăţime şi o zonă mediană cu lăţimea de 3,00 m.
La acestea se adaugă, de o parte şi de alta, 2 benzi adiţionale pentru trafic pietonal, biciclete şi întreţinere, trotuarele având de cate 2,80 m fiecare.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰