Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Edițiile Observator de la Antena 1 au fost lider de piață pe 27 noiembrie

Joi, 27 noiembrie, toate edițiile Observator au fost pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor, care au ales să se informeze urmărind Antena 1

de Redactia Observator

la 28.11.2014 , 12:45

Joi, 27 noiembrie, toate edițiile Observator au fost pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor, care au ales să se informeze urmărind Antena 1

Observator 19 a fost lider de piață pe toată durata difuzării, obținând un vârf de audiență pe publicul din mediul urban, la ora 19.10, de 11,1 puncte de rating și 22,9 % cota de piață, atunci când aproape 2,2 milioane de români din toață țara erau cu ochii pe Antena 1. Tot atunci, următorul clasat, Pro Tv, avea pe publicul din mediul urban 8,9 puncte de rating și 18,3 procente din cota de piață.

Observator 19 a fost lider de piață luni seara în întreg intervalul orar 18.59-19.46, atât pe publicul din mediul urban, cât și pe cel comercial. Așa se face că programul prezentat de Andreea Berecleanu a condus topul cu o medie pe publicul din mediul urban de 9,4 puncte de rating și 18,9 % cota de piață, fiind urmat de Pro Tv cu 8,9 puncte de rating și 17,9 % cota de piață. Același raport se păstrează și în cazul ediției Observatorului dimineții, dar și pentru Observator 13, ambele programe fiind lider de piață în intervalele lor de difuzare.

Articolul continuă după reclamă

Telespectatorii au ales să urmărească în număr foarte mare și ediția Observator 16 de joi, 27 noiembrie, care a fost lider de piață în intervalul orar 16.00-16.57 cu o medie de audiență pe publicul din mediul urban de 5,5 puncte de rating și 18,5 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după Antena 3, cu o medie de 2,5 puncte de rating și 8,6 procente din cota de piață.

Imediat după Observator, românii au rămas alături de Antena 1, astfel că ediția ”Acces Direct” de ieri a fost și ea lider de audiență în intervalul 16.57-18.59 cu o medie pe publicul urban de 8,3 puncte de rating și 20,8 % cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 6,9 puncte de rating și 17,3 % cota de piață. În minutul de aur de la 18.50 aproape 2,2 milioane de români erau cu ochii pe show-ul prezentat de Simona Gherghe.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile All Urban, 18-49 Urban si National

Perioada 27 noiembrie 2014

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Aţi decis cu cine votaţi în primul tur la alegerile prezidenţiale?
Observator » Evenimente » Edițiile Observator de la Antena 1 au fost lider de piață pe 27 noiembrie