NASA a descoperit planete care indeplinesc toate conditiile necesare vietii

Telescopul folosit de NASA pentru descoperirea de planete a aratat ca exista doua corpuri ceresti care par a fi locuri ideale pentru forme de viata

Cele doua planete au dimensiuni perfecte si se gasesc la distanta potrivita de steaua lor. Expertii anunta ca aceste corpuri ceresti reprezinta o borna importanta in cursa pentru identificarea vietii extraterestre, conform jurnalulului Science.

Desi au mai fost identificate planete in zonele locuibile, se pare ca acestea aveau dimensiuni mult prea mari. Cel mai probabil, erau bile de gaz uriase, precum Neptun.

Se pare ca cele doua corpuri ceresti identificate, Kepler-62 –e si Kepler-62-f, indeplinesc toate conditiile necesare gazduirii vietii. In plus, sunt gemene pentru ca orbiteaza aceeasi stea si se gasesc una langa cealalta, la o distanta mai mica decat cea dintre Pamant si Marte.

Prima este o planeta calda, hawaiana, in timp ce cea de-a doua este una racoroasa, asemanatoare Alaskai.

Cele doua corpuri de afla la 1.200 de ani-lumina de Terra, iar steaua pe care o orbiteaza dateaza de acum sapte miliarde de ani.

35 de lei kilogramul de carne de miel înainte de Paşte. Consideraţi preţul acceptabil?

Observator » Evenimente » NASA a descoperit planete care indeplinesc toate conditiile necesare vietii