Unde se trimit cererile de despăgubire pentru călătorii afectaţi de zborurile anulate de Tarom. Documentele necesare
După ce zeci de zboruri au fost anulate ieri de compania Tarom, reprezentanţii companiei au anunţat că au creat o adresa de e-mail dedicată special călătorilor afectaţi de anularea curselor din 8 iulie. Compania a anunţat şi ce documente trebuie să conţină cererea de despăgubire.
”Compania TAROM s-a confruntat cu o situaţie fără precedent, aceea de anulare a numeroase zboruri ca urmare a declaraţiilor individuale de inapt pentru zbor ale personalului navigant. Ca urmare a acestei situaţii independente de voinţa şi acţiunile companiei, pasagerii au fost afectaţi de anularea zborurilor regulate. Compania a oferit alternative pentru călători, iar echipa de asistenţă este în contact direct cu aceştia pentru a oferi informaţii detaliate privind reprogramarea zborurilor, rambursările sau alte opţiuni disponibile”, au afirmat reprezentanţii TAROM.
Ei au anunţat că pentru a facilita procesul de compensare al călătorilor afectaţi în urma anulării unor zboruri regulate în cursul zilei de 8 iulie, a fost creată o adresă de e-mail dedicată: [email protected]. Aici pasagerii pot transmite cererile şi documentele necesare în vederea obţinerii despăgubirilor, în conformitate cu Regulamentul EC 261/2004.
Ce trebuie să conţină cererea de despăgubire pentru Tarom
Compania TAROM a menţionat că pasagerii afectaţi de aceste anulări pot trimite solicitarea de compensare la adresa de e-mail dedicată: [email protected]. , unde trebuie să transmită următoarele informaţii:
- Conducerea TAROM, chemată de ANPC să dea explicaţii. Cum vor fi despăgubiţi pasagerii afectați de anularea...
- Piloţii TAROM s-au făcut bine peste noapte, după ce au fost "trataţi" cu salarii mai mari. Cât vor câştiga...
- "Greva mascată", la final. TAROM anunţă că a ajuns la un acord cu piloţii pentru derularea zborurilor în regim...
- Nume şi prenume pasager
- Număr de zbor
- Copia biletelor de călătorie şi codul rezervării
- Dacă este cazul, dovada plăţii pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare şi de la unitatea de cazare la aeroport
- Modalitatea de compensare pentru care optează (bani / voucher electronic)
Modalităţile de compensare
Voucherul electronic poate fi utilizat pentru achiziţionarea de bilete TAROM emise pe zboruri operate TAROM (cu număr de zbor RO) în termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabilă.
Pentru pasagerii care vor opta pentru plata compensaţiei în bani este necesar să transmită datele bancare în următorul format :
- Nume şi prenume beneficiar cont
- Denumirea băncii
- Sucursala
- Adresa băncii
- Iban
- Cod SWIFT/BIC
- Monedă cont
Compania TAROM a mai anunţat că îşi cere scuze pasagerilor săi pentru tot disconfortul creat şi depune toate eforturile pentru a reduce impactul pe care această situaţie îl are asupra planurilor lor de călătorie.
Pentru informaţii suplimentare, pasagerii pot contacta centrul de suport TAROM la numerele de telefon: (004) 021 9978, (004) 0800500 131 (TelVerde), (004) 0371 529 000 sau pe oricare dintre adresele de email: [email protected], [email protected] .
TAROM a anunţat marţi dimineaţă că a ajuns la un acord cu reprezentanţii personalului navigant pentru derularea operaţiunilor în regim normal, după ce luni zeci de curse au fost anulate din cauza ”indisponibilităţii temporare a membrilor echipajului”.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰