Zboruri Wizz Air afectate de pana IT. Pasagerii, chemaţi cu cel puţin trei ore înainte la aeroport
Compania Aeriană Wizz Air anunţă că sunt aşteptate potenţiale perturbări din cauza întreruperii continue a sistemului IT global al Microsoft şi sfătuieşte pasagerii să ajungă la aeroport cu cel puţin trei ore înainte de ora de plecare programată pentru a avea suficient timp pentru check-in, controlul de securitate şi eventuale proceduri.
"Astăzi, la fel ca toate companiile aeriene, Wizz Air se confruntă cu dificultăţi tehnice extreme cauzate de întreruperea sistemelor IT globale ale unei terţe părţi. Clienţii Wizz Air se pot confrunta cu perturbări în întreaga reţea, serviciile de pe website şi aplicaţiile mobile fiind temporar indisponibile.
În timpul întreruperii serviciilor, este oferit check-in-ul gratuit la aeroport. Prin urmare, sfătuim pasagerii să ajungă la aeroport cu cel puţin 3 ore înainte de ora de plecare programată pentru a avea suficient timp pentru check-in, controlul de securitate şi eventuale proceduri de sănătate sau de siguranţă specifice fiecărui aeroport", au transmis reprezentanţii companiei, citaţi de Agerpres.
Serviciile online Wizz Air nu sunt disponibile
Potrivit sursei citate, următoarele servicii online nu sunt disponibile în prezent: website-ul şi aplicaţia mobilă Wizz Air; sistemul de rezervare; sistemul de check-in online şi afişarea cărţii de îmbarcare; centrele de contact - rezervări noi şi modificări ale celor existente.
- Pana cibernetică globală, provocată de o actualizare de software Crowdstrike. Haos în transportul aerian mondial
- Wizz Air interzice plăţile cash la bordul aeronavelor, de la 1 aprilie. Cum îşi motivează compania decizia
- Wizz Air oferă o reducere de 25% pentru fiecare două bilete cumpărate miercuri. Care sunt condiţiile
- Wizz Air lansează zboruri pe trei rute noi. Preţurile biletelor de avion încep de la 30 de euro
- Wizz Air lansează şase rute noi din Sibiu. Preţurile biletelor de avion pleacă de la 15 euro
Şapte zboruri Wizz Air, afectate
Oficialii Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti au anunţat, vineri, că şapte zboruri care urmau să fie operate pe Aeroportul Henri Coandă din Bucureşti sunt afectate de pana de serviciu majoră semnalată de Microsoft.
Astfel, cursa Wizz 3125 către Abu Dhabi înregistra o întârziere estimată de o oră, Wizz Air către Bologna de 48 de minute, Wizz Air 3021 către Tenerife - o oră şi 10 minute şi Wizz Air 3099 către Memmingen - 45 de minute, Wizz Air 3199 spre Bari - 150 minute, Wizz Air 3093 spre Dortmund - 120 de minute Wizz Air 3089 spre Basel -120 de minute.
Alte trei companii au fost afectate de pana informatică la sistemul Microsoft la nivel global.
Ce mai mare întârziere este de o oră și 45 de minute, KLM Royal Dutch Airlines, către Amsterdam. Vezi aici lista zborurilor care au întârziere sau au fost anulate.
O pană informatică la sistemul Microsoft la nivel global provoacă probleme la numeroase companii, între care unele din sectoarele aerian, financiar, al mijloacelor de comunicare în masă, precum şi în alte industrii.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰