Wizz Air și Tarom suspendă până în 16 iunie zborurile din România spre Italia, Spania și alte destinații europene
Companiile aeriene Wizz Air și Tarom au anunțat că zborurile pe care urmau să le opereze către mai multe destinații europene sunt suspendate până în 16 iunie, inclusiv.
- Suspendarea zborurilor pe teritoriul României a fost prelungită până pe 16 iunie 2020.
- Pasagerii afectați pot alege rambursarea banilor
Această decizie a fost luată ca urmare a extinderii restricțiilor de călătorie existente, introduse de autoritățile române.
Astfel, zborurile spre Austria, Belgia, Elveția, Franța, Germania, Italia, Spania, Olanda și Marea Britanie vor rămâne suspendate până pe 16 iunie inclusiv.
Potrivit boardingpass.ro, pasagerii vor putea zbura în continuare din România către țări precum Cehia, Danemarca, Norvegia, Suedia, Portugalia.
Aeroportul Sibiu: Zborurile sunt suspendate până la expirarea perioada stării de alertă
Suspendarea zborurilor pe teritoriul României a fost prelungită până pe 16 iunie 2020 (inclusiv), precizează Aeroportul Internațional Sibiu.
”Pasagerii care urmau să călătorească în perioada 1 – 16 iunie 2020 de la Aeroportul Internațional Sibiu spre destinațiile de interes sunt rugați ca pentru informații suplimentare și detalii cu privire la reprogramarea călătoriilor, să contacteze agenția sau compania aeriană emitentă”, a anunțat purtătorul de cuvânt al Aeroportului Internațional Sibiu.
Pasagerii afectați pot alege rambursarea banilor
În cazul companiei Wizz Air, pasagerii cu rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor fi informați prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicația pentru mobil.
Clienții vor primi în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie, sumă care poate fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziția de produse și servicii Wizz Air.
Pasagerii pot alege rambursarea banilor – care va dura mai mult – și vor fi informați despre pașii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat. În acest caz, clienții vor putea primi doar 100% din suma achitată inițial. Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism – inclusiv agențiile de turism online – trebuie să ia legătura cu agenția de unde și-au cumpărat biletele.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰