Antena Meniu Search
x

Curs valutar

De ce s-a prăbușit podul de la Genova. Prima ipoteză a anchetatorilor privind cauza dezastrului de pe podul Morandi (Video)

Anchetatorii au o primă ipoteză privind cauza prăbușirii unei porțiuni de aproximativ 200 de metri a podului de la Genova, care s-a soldat cu moartea a 38 de oameni și rănirea altor 16.

de Redactia Observator

la 18.08.2018 , 09:04

Anchetatorii au o primă ipoteză privind cauza prăbușirii unei porțiuni de aproximativ 200 de metri a podului de la Genova, care s-a soldat cu moartea a 38 de oameni și rănirea altor 16.

Cauza prabusirii podului de la Genova

Antonio Brencich, expert al Universităţii din Genova şi membru al Comisiei pentru Transporturi şi Infrastructură, a afirmat, pentru presa italiană, că un cablu de oțel rupt este "o ipoteză serioasă de lucru după trei zile de anchetă".

Articolul continuă după reclamă

"Ruperea unui cablu de oţel este o ipoteză serioasă de lucru. Avem informaţii că prăbuşirea s-a produs după ruperea unui cablu de oţel, există mărturii şi înregistrări video în acest sens. Însă, după doar trei zile de anchetă, este o doar o ipoteză în lucru", a spus Antonio Brencich.

Pe acelaşi subiect
Cauza prabusirii podului de la Genova

Referitor la speculațiile privind prăbușirea podului din cauza traficului intens sau al unei furtuni puternice, Brencich a comentat: "Ploaia, tunetele sau excesul de trafic sunt ipoteze fantaziste care nici  măcar nu pot fi luate în considerare".

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Podul Morandi s-a prăbușit, 38 de oameni au murit

Pe 14 august 2018, un segment al viaductului Polcevera (Morandi) al autostrăzii A10, în apropiere de oraşul Genova, s-a prăbușit pe o distanță de 200 de metri.

Cauza prabusirii podului de la Genova

Ponte Morandi sau viaductul Polcevera era una din principalele legături cu Franța și o parte din Drumul European E80. Viaductul a fost construit între 1963 și 1967 și a fost deschis pe 4 septembrie 1967. El a fost numit după designerul său, Riccardo Morandi.

Inaugurat cu 51 de ani în urmă, podul Morandi a avut probleme tehnice încă de la început, iar costurile întreţinerii au fost uriaşe. Un expert spunea, acum doi ani, că dacă ar fi distrus şi reconstruit, podul ar fi mai ieftin decât dacă ar fi reparat.

Cauza prabusirii podului de la Genova

Până la urmă, s-a optat pentru reconsolidare, pentru a nu opri traficul, în condiţiile în care podul era unul dintre principalele noduri de circulaţie din Genova. 

În momentul prăbuşirii, se lucra chiar la consolidarea construcţiei.  

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Dacă aţi putea alege din nou, aţi opta pentru acelaşi loc de muncă?
Observator » Ştiri externe » De ce s-a prăbușit podul de la Genova. Prima ipoteză a anchetatorilor privind cauza dezastrului de pe podul Morandi (Video)