Un cocktail inspirat din "Emily in Paris", interzis în magazinele din Franţa. Motivul din spatele deciziei
Instanța judiciară din Paris, sesizată în procedură de urgență de asociația Addictions France, a cerut companiei Carrefour să nu mai vândă un cocktail alcoolic inspirat din serialul de pe Netflix, informează AFP.
- Alertă de înşelătorii online. Cum a fost păcălită o femeie din Iaşi să trimită 7.000 euro unui marocan. DETALII la Observator 19:00, la Antena 1
- Power Couple, premiera sezonului 2, din 13 ianuarie, Luni, Marți și Miercuri 20:30, la Antena 1 și în AntenaPLAY
- Suma uriaşă primită de un român drept despăgubire după ce i-a ars casa
Instanțele franceze interzic vânzarea unui cocktail inspirat din "Emily în Paris" în magazine.
Motivul din spatele deciziei
Decizia vine deoarece publicitatea pentru produsele alcoolice este strict limitată în Franța, în numele protejării sănătății publice. Aceasta trebuie să se "limiteze la evidențierea elementelor informative și obiective", cum ar fi conținutul de alcool, compoziția produsului sau chiar "zonele de producție" sau "caracteristicile olfactive și gustative", explică instanța judiciară din Paris în ordonanța sa provizorie, emisă la 18 decembrie 2024 și consultată marți de AFP.
Aluziile la serialul Netflix "Emily în Paris" au "unicul scop de a încuraja consumatorul să se îndrepte spre acest produs", a considerat justiția franceză.
- De ce s-au răspândit atât de repede incendiile din California. Reţeta pentru dezastru: Zona greu de evacuat,...
- Cel puțin 5 morţi în urma celor mai distrugătoare incendii din istorie în Los Angeles. S-au aprins şi...
- Informatorul FBI, care a recunoscut că minţit despre mitele primite de Joe Biden și fiul său de la Burisma, a...
- Şase morţi şi 35 de răniţi, după ce mii de persoane s-au înghesuit pentru bilete gratuite la un templu din India
- Actorul James Woods a izbucnit în plâns la CNN în timp ce povestea cum a luat foc cartierul vedetelor Pacific...
Amenda plătită de magazin
Prin urmare, instanța judiciară din Paris a cerut companiei Carrefour să "elimine de pe site-ul său orice reprezentare a băuturilor alcoolice de marca Chamère care poartă eticheta Emily la Paris".
Distribuitorul, care a recunoscut marți "eroarea" și nu a contestat sancțiunea, a fost, de asemenea, amendat cu un total de 8.000 de euro către Addictions France, dintre care 5.000 de euro constituie o "compensație pentru prejudiciul moral".
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰