Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Şoc uriaş trăit de o mamă cu 2 copii, amendată cu 5.000 de euro pentru o parcare de 2 ore la un magazin din UK

O femeie a trăit şocul vieţii după ce a fost taxată cu peste 5.000 de euro pentru două ore de parcare într-un centru comercial. Taxa uriaşă a lovit-o financiar din plin pe mama cu două fetiţe, care a cerut imediat explicaţii.

de Redactia Observator

la 18.06.2025 , 09:44

parcare mall Femeia parcase doar 2 ore, într-un centru comercial din Anglia - Shutterstock

Yaditi Kava, în vârstă de 39 de ani, a fost amendată pentru parcare după ce a vizitat Queensmere Observatory Shopping Centre din Slough, Berkshire, luna trecută, împreună cu cele două fiice ale sale.

Potrivit Mirror, familia făcuse cumpărături în seara zilei de 16 mai și tocmai terminase de luat cina la un restaurant când au vrut să plece. Zona cu automatele de plată a parcării era închisă, așa că Yaditi spune că nu a avut altă opțiune decât să plătească direct la bariera de ieșire. Parcarea în regim de două ore în acea parcare supraetajată ar fi trebuit să o coste doar 2 lire, iar ea nu a acordat prea multă atenție în timp ce introducea codul PIN și efectua plata.

Dar la scurt timp după aceea, a primit un mesaj alarmant de la bancă, care îi spunea că fusese taxată de fapt cu 4.586 de lire (peste 5.000 de euro). Yaditi a declarat: "Când am ajuns la barieră, a apărut un mesaj care spunea că trebuie să plătesc ceva, și nu i-am dat prea mare importanță. Mă grăbeam să ies din mall, fiind foarte târziu și întuneric. Fetele erau morocănoase și voiam doar să plec din parcare. Nici în cele mai negre vise nu mi-am imaginat că îmi vor retrage acea sumă din cont. A fost cu adevărat șocant. Am fost șocată până în măduva oaselor. N-am putut conduce câteva secunde, eram complet blocată. Refuzam să cred că așa ceva mi se putea întâmpla."

Articolul continuă după reclamă

Mama a încercat imediat să vorbească cu personalul parcării, dar spune că erau doar paznici prezenți și i s-a spus să aștepte până săptămâna următoare când se vor întoarce managerii. A contactat și banca, dar i s-a spus că trebuie să aștepte finalizarea tranzacției înainte ca ei să poată interveni – ceea ce putea dura până la șase săptămâni pentru investigație.

Explicaţia primită de femeie

Yaditi a reușit în cele din urmă să vorbească cu un manager al parcării marțea următoare, când i s-a spus că a fost vorba despre un aparat defect și i s-a promis o rambursare. Dar, zece zile mai târziu, banii tot nu intraseră în contul ei, susține ea, iar vina era pasată între bancă și proprietarii parcării.

După trei săptămâni de așteptare, un prieten avocat i-a recomandat să contacteze emisiunea JVS Show de la BBC Three Counties, iar a doua zi banii erau în cont.

Yaditi, cercetător clinic, a adăugat: "E trist să vezi cum o persoană obișnuită este aruncată dintr-o parte în alta ca o minge de ping pong, iar un singur apel de la cineva cu rețea și autoritate face minuni. Dacă ar mai fi durat, ar fi avut un impact financiar asupra contului meu. Plata mea ar fi fost respinsă și istoricul meu de credit ar fi fost afectat. Era mult în joc în acel moment. Sunt mamă singură a două fetițe, deci este o sumă uriașă pentru mine.”

Parcarea este administrată de agenția imobiliară Savills, care, spune Yaditi, și-a cerut scuze personal. Dar acum ea încearcă să obțină o compensație suplimentară din partea companiei pentru stresul cauzat.

Ea a spus: "Sunt în discuții cu privire la cum vor compensa costurile suplimentare care au rezultat din faptul că au ținut banii atât de mult timp. Mi-a schimbat viața în acele trei săptămâni. Am avut arsuri la stomac la propriu. Aveam nevoie de acei bani, erau foarte importanți pentru mine. Era vorba despre ceva foarte important în viața mea. A fost extrem de stresant.”

Savills a declarat: "În calitate de agent de administrare desemnat la Queensmere Observatory Shopping Centre, Savills poate confirma că este conștient de un incident izolat privind o taxă de parcare anormală în cadrul complexului. Problema a fost acum rezolvată, cu o rambursare completă emisă. A fost o situație foarte neobișnuită și investigăm sistemul de parcare pentru a preveni repetarea unui astfel de caz.”

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Înapoi la Homepage
Comentarii


Întrebarea zilei
V-aţi încuraja copiii spre o carieră în gaming?
Observator » Mapamond » Şoc uriaş trăit de o mamă cu 2 copii, amendată cu 5.000 de euro pentru o parcare de 2 ore la un magazin din UK