Câţi bani s-au cheltuit în cluburile de fiţe din Mamaia în minivacanţa de 1 mai. Şampania de 100.000 de euro, doar o strategie de marketing
În minivacanţa de 1 mai, cluburile din staţiunea Mamaia au reuşit să strângă o sumă record. Chiar dacă şampania de 100.000 de euro nu s-a vândut şi a fost doar o strategie de marketing, cluburile au încasat peste 3,7 milioane de euro.
În minivacanţa de 1 mai, cluburile din staţiunea Mamaia au reuşit să strângă o sumă record. Chiar dacă şampania de 100.000 de euro nu s-a vândut şi a fost doar o strategie de marketing, cluburile au încasat peste 3,7 milioane de euro.
Cu ocazia minivacanţei de 1 mai, inspectorii ANAF au organizat cea mai puternică acţiune realizată vreodată pe litoral.
Pentru a fi siguri că agenţii comerciali respectă legea, ANAF a pus câte un om la casă în cele mai mari 16 cluburi din Mamaia.
În total, sumele fiscalizare declarate au fost de 17,3 milioane de lei, adică peste 3,7 milioane de euro, notează Ziarul Financiar.
În cele mai mari trei cluburi dintre acestea, încasările au fost de 14,3 mil. lei, iar în cel mai mare dintre cluburi numai duminică, 29 aprilie, au fost încasări de 1,28 mil. lei.
-
RECOMANDARE - Minivacanţa la Mamaia, încheiată în stil mare. Un cetăţean turc a plătit pe o sticlă de șampanie de 50.000 de lei
În acţiunea de control de anul trecut, sumele declarate în vacanţa de 1 mai la trei cluburi monitorizate au fost de 1,2 mil. lei, scrie Mediafax.
În 2016 au fost şapte cluburi monitorizate cu sume fiscalizate totale de 441.000 de lei, iar în 2015 au fost nouă cluburi monitorizate, cu sume fiscalizate de 1,47 mil. lei.
Ți-a plăcut acest articol?
LikePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰