Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Salariile din Parlamentul României, de la mic la mare. Secretarul general ar câştiga mai bine decât preşedintele Iohannis

Camera Deputaţilor a publicat lista indemnizaţiilor şi salariilor de la 30 septembrie.

de Redactia Observator

la 05.10.2017 , 13:32

Camera Deputaţilor a publicat lista indemnizaţiilor şi salariilor de la 30 septembrie. Preşedintele Camerei are indemnizaţie de 16.675 lei, pe când un şofer va câştiga 3.700 de lei pe lună.

 Camera Deputaţilor a publicat listele cu indemnizaţiile pentru funcţiile de demnitate publică alese şi cu salariile angajaţilor din serviciile Camerei şi din birourile parlamentare, aflate în plată la 30 septembrie.

Conform celor publicate pe site-ul instituţiei, preşedintele Camerei Deputaţilor are o indemnizaţie de 16.675 lei, vicepreşedinţii - 15.515 lei, secretarii şi chestorii - 15.225 lei, iar liderii grupurilor parlamentare au o indemnizaţie de 14.500 lei.

Articolul continuă după reclamă

De asemenea, preşedinţii comisiilor permanente au o indemnizaţie de 14.065 lei, în timp ce vicepreşedinţii şi secretarii acestor comisii au indemnizaţii de 13.630 lei, respectiv de 13.340 lei.

Pe acelaşi subiect

Deputaţii au o indemnizaţie de 13.050 lei.

Conform listei funcţiilor din Serviciile Camerei Deputaţilor la data de 30 septembrie 2017, secretarul general are un salariu de bază maxim de 17.900 lei, un secretar general adjunct - 17.677 lei, un şef de departament sau director general - 12.400 lei, un director - 12.688 lei, iar un şef serviciu - 10.285 lei.

Un şef birou are salariu de bază maxim de 9.145 lei, un consilier parlamentar - 8.859 lei, iar un expert parlamentar - 7.289 lei. Salariile de bază maxime ale bucătarilor, barmanilor, bufetierilor şi ospătarilor se ridică la 2.365 lei, iar cele ale şoferilor la 3.703 lei.

În cadrul birourilor parlamentare, la data de 30 septembrie 2017, un consilier are salariul de bază maxim de 3.811 lei, un consultant - 2.342 lei, un expert - 3.471 lei, iar un şofer - 1.450 lei.

Legea 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice prevede la art. 33 transparenţa veniturilor salariale, astfel încât toate autorităţile şi instituţiile publice trebuie să publice la sediul propriu şi pe pagina proprie de internet, în datele de 31 martie şi 30 septembrie ale fiecărui an, şi vor menţine publicată o listă a tuturor funcţiilor din autorităţile sau instituţiile publice respective ce intră în categoria personalului plătit din fonduri publice, cu salariul de bază, baza de calcul, valoarea anuală a voucherelor de vacanţă, valoarea anuală a indemnizaţiei de hrană, orice alte drepturi. 

Sursa: Agerpres

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Dacă aţi putea alege din nou, aţi opta pentru acelaşi loc de muncă?
Observator » Ştiri politice » Salariile din Parlamentul României, de la mic la mare. Secretarul general ar câştiga mai bine decât preşedintele Iohannis