Cu un click îşi pot afla diagnosticul. Pacienţii pot sta de vorbă cu medici prin intermediul unor aplicaţii
Pe site-uri sau prin intermediul aplicaţiilor dedicate, pacienţii pot sta de vorbă cu medici de diferite specialităţi. Le vin în ajutor atunci când au o urgenţă, o temere sau o nelămurire privitoare la o problemă medicală.
Pe site-uri sau prin intermediul aplicaţiilor dedicate, pacienţii pot sta de vorbă cu medici de diferite specialităţi. Le vin în ajutor atunci când au o urgenţă, o temere sau o nelămurire privitoare la o problemă medicală. Dar timpul costă, aşa că şi medicii percep bani pentru a sta pe chat. Iată cum funcţionează sistemul.
Nu e prima oară când Adriana, proaspăt devenită mamă, apelează la ajutor online. A mai cerut sfatul unui doctor, la distanţă, atunci când era însărcinată. Răspunsul a venit rapid prin intermediul unei aplicaţii destinată în principal femeilor însărcinate.
Doi tineri economişti au dezvoltat aplicaţia în jumătate de an. Gravidele pot lua legătura cu medicii înregistrați, pentru sfaturi medicale dedicate, pe chat, dacă nu găsesc răspunsurile la articolele din aplicaţie.
Antreprenorii îşi doresc să o dezvolte şi mai mult pentru a se ocupa, în general, de problemele de sănătate ale femeii, nu numai în timpul sarcinii. Investiţia a fost de 150.000 de euro, iar până acum, au avut 50.000 de descărcări.
Consultaţii medicale sunt şi pe site-uri dedicate, nu doar în aplicaţii.
De multe ori, după acest prim contact online, medicul acordă consultaţii la domiciliu. Pentru una de urgenţă se achită între 200 şi 400 de lei.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰