Bucureștiul va fi promovat printr-o campanie internațională
Bucureştiul redevine Micul Paris. Cel puţin asta îşi doresc autorităţile locale care vor să promoveze intens, în următorii doi ani, Capitala. Se pregăteşte chiar o campanie internaţională.
Bucureştiul redevine Micul Paris. Cel puţin asta îşi doresc autorităţile locale care vor să promoveze intens, în următorii doi ani, Capitala. Se pregăteşte chiar o campanie internaţională.
Din Europa şi până-n America, turiştii vor afla de ce ar trebui să petreacă aici măcar câteva zile, într-un city break. Pe cartea noastră de vizită ar urma să scrie turism cultural, de patromoniu, de afaceri şi chiar turism medical.
Clădiri istorice, parcuri vibrante, tradiţii şi multe locuri spectaculoase. Aşa ar urma să se vorbească despre Bucureşti în clipuri de promovare care să ajungă până-n Asia. Deocamdată, într-un an, Capitala României de-abia trece de un milion de vizitatori străini.
Cei care ajung la noi sunt atraşi de preţurile accesibile şi de atitutinea primitoare a românilor. Descoperă oraşul şi în plimbarea cu autobuzul supraetajat.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰