Centura de sud a Capitalei, regândită pe hârtie
Intersecţii suspendate, pasaje supraterane şi sensurii giratorii supraetajate. Nu este un plan de infrastructură pentru o altă ţară, ci pentru România. E drept, el există, doar pe hârtie.
Intersecţii suspendate, pasaje supraterane şi sensurii giratorii supraetajate. Nu este un plan de infrastructură pentru o altă ţară, ci pentru România. E drept, el există, doar pe hârtie.
Centura de sud a Capitalei. Agitaţie, aglomeraţie, nervi şi zeci de minute de aşteptare în fiecare intersecţie. Un drum care ar trebui, teoretic, să-i scutească pe şoferi de traficul îngreunat din Capitală. Realitatea este, însă, exact pe dos.
Iar viitorul apropiat nu arată deloc promiţător. Din 2007 şi până acum, Compania Naţională de Drumuri şi Autostrăzi a reuşit să demareze doar două studii de fezabilitate pentru centura de sud.intra scrisuri Primul a costat aproape 170 de mii de euro.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰