Sectorul Lugoj - Deva ar putea avea aceeaşi soartă ca Sibiu - Orăştie
Pare ireal, dar situaţia autostrăzii demolate s-ar putea repeta. O altă autostradă, de data aceasta cea dintre Lugoj şi Deva s-a crăpat mai bine de un metru în adâncime pe, atenţie, ŞAPTE KILOMETRI! Coincidenţe cu tronsonul Sibiu-Orăştie sunt destule: acelaşi constructor şi aceeaşi companie care a realizat studiul de fezabilitate
Pare ireal, dar situaţia autostrăzii demolate s-ar putea repeta. O altă autostradă, de data aceasta cea dintre Lugoj şi Deva s-a crăpat mai bine de un metru în adâncime pe, atenţie, ŞAPTE KILOMETRI! Coincidenţe cu tronsonul Sibiu-Orăştie sunt destule: acelaşi constructor şi aceeaşi companie care a realizat studiul de fezabilitate
Situaţia autostrăzii demolate intra harta Sibiu-OrstieSibiu-Orăştie, are toate şansele să se repete. Lotul 2 al autostrăzii Lugoj-Deva a început să se crape,intra animatie Lugoj-Deva pe o bucată de 6-7 kilometri. Asta după ce, acelaşi constructor italian a câştigat licitaţia şi aceeaşi companie a realizat studiul de fezabilitate.
Lucrările sunt destul de înaintate. Din cei 28 de kilometri, 17 sunt deja acoperiţi de asfalt.
Pe 11 kilometri se construieşte a terasamentul. Nu e clar cum se întâmplă asta de vreme ce pe aproape 7 au apărut fisuri adânci.
Compania consultantă a înaintat deja 6 rapoarte de neconformitate către Compania Naţională de Drumuri şi Autostrăzi. A sesizat faptul că firma care a executat lucrările trebuie să înlocuiască materialele.
Iar problemele nu se opresc aici. La licitaţie nu au fost prevăzute 3 tuneluri şi un viaduct, iar acum trebuie făcute lucrări suplimentare şi altă licitaţie.
Autostrada Lugoj-Deva, care va costa 124 de milioane de euro, ar trebui să fie dată în folosinţă în vara anului viitor. Oficialii CNADNR n-au spus cum vor afecta fisurile termenul de predare, ci doar că au fost informaţi despre ele.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰