Dorel nu a lipsit de la deschiderea autostrăzii Sebeş-Turda. Muncitorii care trebuiau să păzească tronsonul până la inaugurare, surprinşi dormind
Dorel nu a lipsit nici de la deschiderea celor 29 de kilometri ai autostrăzii Sebeş-Turda. Într-o vizită pe şantier, reporterii Observator i-au surprins astăzi dormind pe muncitorii care ar fi trebuit să păzească tronsonul de drum, până la inaugurarea oficială.
Dorel nu a lipsit nici de la deschiderea celor 29 de kilometri ai autostrăzii Sebeş-Turda. Într-o vizită pe şantier, reporterii Observator i-au surprins astăzi dormind pe muncitorii care ar fi trebuit să păzească tronsonul de drum, până la inaugurarea oficială.
Autostrăzile de la noi nu sunt doar coşmarul şoferilor, ci şi al muncitorilor de pe şantiere. Vizibil epuizaţi, angajaţii care ar fi trebuit să păzească, până la inaugurare, intrarea de pe porţiunea de drum dintre Aiud şi Turda au profitat de vremea prietenoasă ca să mai ia o pauză de la o altă pauză.
Vizita reporterilor Observator nu a făcut decât să îi scoată din ritmul obişnuit de lucru. Un ritm devenit tradiţie pentru autorităţi, atunci când vine vorba de construcţia drumurilor.
Până la finalul anului, Compania de Drumuri spune că ar trebui să avem gata 60 de kilometri de autostradă, la nivelul întregii ţări, potrivit promisiunilor primite de la constructori.
Mai exact, încă un lot al Autostrăzii Lugoj-Deva, două loturi ale Autostrăzii Bucureşti-Borş şi porţiunea de trei kilometri a Autostrăzii Bucureşti-Ploieşti, pe care se lucrează de mai bine de trei ani. Momentan avem 748 de kilometri de autostradă. Mai puţin decât vecinii bulgari.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰