Antena Meniu Search
x

Video Experiment Observator: Cum arată drumul cu trenul spre litoral

Dacă vreţi să evitaţi aglomeraţia de pe Autostrada Soarelui şi să alegeţi trenul spre litoral, gândiţi-vă mai bine. Reporterii Observator au făcut un experiment. Au testat condiţiile de călătorie ale CFR.

de Adrian Obreja

la 17.08.2021, 20:53

Vezi și

Eforie Nord, vara lui 2021. Sute de turişti aşteaptă unul într-altul trenul care îi duce acasă din vacanţă. Varianta sigură oferită de călătoria cu trenul nu înseamnă că avem parte şi de confort sau curăţenie. La 37 de grade, pe peronul gării din Eforie Nord, călătorii aşteaptă în arşiţa soarelui trenul care trebuie să-i ducă spre casă.

Călător: Căldură, vă daţi seama, asta e.

Reporter: Dumneavoastră mai suportaţi, dar cea mică?

Călător: Cea mică mai greu! Mai o apă, mai. 

Pe acelaşi subiect

Reporter: Merită preţul pe care-l plătiţi?

Călător: Nu merită nici jumătate! Ca să stai aşa în soare şi să aştepţi încă un sfert de oră. În afară de copaci de umbră, nu e nimic pozitiv. Şi aglomeraţia din gară e destul de mare. Ar trebui să se facă o sală de aşteptare corespunzătoare. Da, sunt multe de făcut. 

Inclusiv o toaletă nouă. Mirosul toaletei din gara Eforie Nord. Mirosul este insuportabil, iar mizeria de nedescris. Cât despre eventualitatea de a pierde trenul, în România e aproape imposibil. Garniturile au aproape mereu o întârziere mai mare decât a călătorilor. Peronul gării Eforie Nord era plin cu zeci de oameni care aşteptau trenul în căldură când tocmai ce a fost făcut anunţul că trenul spre Bucureşti urma să aibă o întârziere de 15 minute, asta însemnând ca oamenii să rămână în continuare în soare, pe peron. Până la urmă mult-aşteptul anunţ s-a auzit în megafoanele gării.

Călătoria...abia la început. În tren, alt coşmar. Oamenii stau ca sardelele. Iar în vagoane e la fel de cald ca afară. Pentru cei care nu au prins bilete pe scaun circulă la capăt de vagon, până la Bucureşti, unii dintre ei, pe o căldură insuportabilă, sunt şi peste 30 de grade în compartimentele vagonului. Pentru a face faţă cererii mari, CFR a ataşat de ieri locomotivelor numărul maxim de vagoane pe trenurile spre mare.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Credeţi că se vor înmulţi atacurile urşilor în România?

Observator » Stiri sociale » Experiment Observator: Cum arată drumul cu trenul spre litoral