Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Lucrările la linia de cale ferată Gara de Nord - Otopeni, începute cu viteza melcului

Au început oficial lucrările pentru linia de cale ferată dintre Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni. Doar că planul de pe hârtie nu prea a semănat astăzi cu cel din teren, deşi linia trebuie terminată până la Campionatul European de anul viitor.

de Redactia Observator

la 26.08.2019 , 19:53

Au început oficial lucrările pentru linia de cale ferată dintre Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni. Doar că planul de pe hârtie nu prea a semănat astăzi cu cel din teren, deşi linia trebuie terminată până la Campionatul European de anul viitor. Ca o ironie, în această dimineaţă, în ziua în care visul, cel puţin teoretic, începe să devină realitate, la Gara de Nord, zeci de călători au fost nevoiţi să mergă pe jos, printre şine, după ce trenul care-i aducea în Capitală s-a defectat.

Cu bagajele în mâini şi privirea mereu în spate, de teama unui incendiu, oamenii s-au îndepărtat în grabă de trenul din care ieşea fum. Şi-au continuat drumul pe jos, printre şine, după ce locomotiva electrică s-a defectat în apropiere de Podul Grant. 

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Vezi și

Un tânăr susţine că "naşul ne-a zis că a luat foc un tren. E un lucru care mi se pare normal în 2019 la noi".

Incidentul a blocat tot traficul feroviar din zonă. Trenurile au întârziat sute de minute. Un haos în total contrast cu promisiunile măreţe ale autorităţilor, care astăzi au început oficial construcţia viitoarei linii Gara de Nord - Aeroport Otopeni.

Numai că lucrările au debutat în stil pur românesc, cu numai trei muncitori şi doi angajaţi de la Romsilva. Nici urmă de utilaje şi niciun metru de teren defrişat, aşa cum prevede planul. I-am arătat imaginile şi directorului CFR.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Lucrările la linia spre Otopeni costă aproape 400 de milioane de lei şi presupun realizarea, printre altele, a trei kilometri de cale ferată, dublarea liniei între Mogoşoaia şi Baloteşti şi o nouă gară în parcarea Aeroportului. 

Partea cea mai grea din proiect este realizarea unui viaduct lung de 1 km şi jumătate, peste DN1. Asta înseamnă că, în timpul lucrărilor, circulaţia va fi oprită pe această şosea.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Dacă lucrările vor fi totuşi terminate înainte de Euro 2020, CFR dă asigurări că cei 22 de kilometri dintre Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni vor fi parcurşi în tot atâtea minute. Garniturile vor circula pe această linie din jumătate în jumătate de oră şi vor transporta zilnic 12 mii de călători.

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Dacă aţi putea alege din nou, aţi opta pentru acelaşi loc de muncă?
Observator » Ştiri sociale » Lucrările la linia de cale ferată Gara de Nord - Otopeni, începute cu viteza melcului