Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Marfarul deraiat în Olt ar fi sărit de pe şine pentru că era supraîncărcat

La 40 de ore după ce un marfar a zburat de pe şine, haosul continuă pe calea ferată blocată de accident. Într-un stil pur românesc, sute de călători sunt purtaţi dintr-un tren în altul, mutaţi în autocare şi blocaţi zeci de minute în câmp.

de Cristina Oprea

la 18.02.2020 , 19:47

  • Marfarul deraiat în Olt ar fi sărit de pe şine pentru că era supraîncărcat
  • Traficul feroviar dintre Craiova şi Bucureşti este în continuare bulversat

La 40 de ore după ce un marfar a zburat de pe şine, haosul continuă pe calea ferată blocată de accident. Într-un stil pur românesc, sute de călători sunt purtaţi dintr-un tren în altul, mutaţi în autocare şi blocaţi zeci de minute în câmp. Iată cum arată călătoria dintre Craiova şi Capitală, pe care o echipă Observator a făcut-o astăzi alături de pasagerii revoltaţi. 

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Nimeni nu ştie să ne spună când vom ajunge în Bucureşti. În tren, aflăm că am primit bilet la un vagon-fantomă.

Vezi și

Nu contează la ce clasă călătoreşti, mirosul este acelaşi: "Aveţi idee de ce miroase atât de urât a toaletă, a fost ceva, vreo defecţiune? Defecţiune nu e, e de la aer. Ne credeţi tâmpiţi? Cum să vină din aer miros de urină?". 

"Aveţi idee cu ce întârziere vom ajunge? N-am idee. Vedem la faţa locului".

La nici 20 de minute după ce a plecat din gară, trenul se opreşte brusc: "Aţi aflat de ce ne-am oprit aici? S-a simţit fum la locomotivă".

După 10 minute de aşteptare, ajungem, în sfârşit, în gara din Caracal. 

De aici, drumul continuă pentru 30 de kilometri pe şosea, până la gara din Drăgăneşti Olt. E singura soluţie pe care au găsit-o autorităţile, după ce marfarul deraiat a blocat complet calea ferată. Călătorim aşadar cu escală. Sub escorta poliţiei, suntem conduşi la autocare. Toţi, mai puţin un călător care a fost "uitat" în tren.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

"Ne-a zis că o să facă schimbare la Caracal, o să ne preia cineva cu autocarele, cu autobuzele, şi de-acolo să ne ducă în altă parte şi-o să ne preia alt tren".

Trei trenuri aşteaptă în gara din Drăgăneşti-Olt să-i preia pe călători. Dar controlorii habar n-au în care din ele să-i îndrume. 

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Trenul a ajuns în Bucureşti, după mulţi nervi şi o întârziere de două ore. Un coşmar care continuă să se repete. Ar putea trece zile întregi până când trenul deraiat va fi ridicat de pe şine, iar traficul - reluat. 

Doar câţiva metri au lipsit ca marfarul să ajungă peste un drum circulat. Ancheta a arătat că trei dintre vagoane erau supraîncărcate. 

Suntem zilnic la un pas de tragedii, pe calea ferată. La o trecere între Deva şi Simeria, bariera nu funcţionează şi, de fiecare dată când trece trenul, un angajat cară o barieră improvizată şi o aşează în drum. 

România continuă să ne uimească.  

Cristina Oprea Like

La 37 de ani, are deja mai mult de 15 ani de când lucrează în presă. A început la Gazeta de Sud. A făcut marketing şi comunicare în mass media, CSR, vânzări sau voluntariat în campanii umanitare.

Comentarii


Întrebarea zilei
Dacă aţi putea alege din nou, aţi opta pentru acelaşi loc de muncă?
Observator » Ştiri sociale » Marfarul deraiat în Olt ar fi sărit de pe şine pentru că era supraîncărcat