Video Medalia de aur pentru branding. Ce oraş din România ar putea avea o imagine de brand recunoscută la nivel internaţional
Brandul Iaşiului, lansat în urmă cu un an, a fost medaliat cu aur la Londra, în cadrul unuia dintre cele mai importante concursuri de branding din Europa. Conceptul "Iaşi - oraşul creatorilor" a fost apreciat de juriu pentru versatilitatea sa. Greul însă abia de acum urmează, căci implementarea şi adoptarea brandului în toate domeniile oraşului este la început.
Așa a fost lansat, în urmă cu un an, noul brand al orașului Iaşi. Un concept care are la bază chiar numele orașului, într-o formă stilizată și ușor de adaptat aproape în orice domeniu din capitala Moldovei.
Alex Munteanu, manager agenție publicitate: Ştiam foarte bine că una dintre alegerile pe care le avea m de făcut era, fie să facem ceva care să mulţumească majoritatea oamenilor, fie să facem ceva curajos, care să dea cea mai bună şansă Iaşului, pentru a dezvolta un viitor solid şi promiţător.
Dora Morhan, fondator Destinations Iaşi: Iaşul oferă noutate. Dinamism. O vibraţie ancorată într-o viață tinerească, profesioniști IT, viața Horeca interesantă, tot mai ofertantă, şi să nu uităm zona academică.
Conceptul adună deja premii
- Cum va arăta "Micul Vatican" din Iaşi. Proiectul prevede demolarea a 13 clădiri din centrul oraşului
- Zonele din Bucureşti care ar urma să devină adevărate colţuri de rai. Gură de aer pentru oraşul sufocat: "E...
- Palatul din România care a fermecat întreaga Europă. Reacţia unui turist străin, aflat aici în vacanţă:...
Aflat încă la început ca și implementare, conceptul adună deja premii. Un juriu format din 30 de specialiști în domeniul publicității au decis că noul brand al orașului Iaşi merită medalia de aur.
Alex Munteanu, manager agenție publicitate: Ne-am dorit foarte mult ca lumea să vadă opiniile specialiştilor. Şi asta s-a întâmplat, ei au decis şi aici suntem în momentul de faţă. Şi ne bucurăm foarte mult pentru premiu.
Un premiu bine meritat şi un brand pe măsura orașului celor 7 Coline, spun oamenii. O simplă plimbare prin centru vorbește de la sine despre ceea ce are de oferit oraşul. Greul însă abia de acum începe.
Când şi cum ar putea fi implementat proiectul
Dora Morhan, fondator Destinations Iaşi: Recunoaştem că așteptam cu drag să fie și implementat, în adevărata putere a cuvântului, pentru că un premiu de această dimensiune ne şi obligă şi implementarea este mai importantă decât acest titlu meritoriu.
Mihai Chirica, primar Iaşi: Un brand pe care deja îl folosim și va trebui să îl extindem pe toate publicațiile. E un început căci pe marginea acestui brand trebuie să dezvoltăm alte lucruri mai ales în domeniul turismului. Iaşiul a fost prezentat ca un oraş care te lasă sa gândești îți dă voie să alegi ce faci cu viața ta.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰