Produsele comandate on-line se transformă, uneori, în ţepe
De multe ori produsele comandate se transformă în ţepe, iar oamenii rămân doar cu găuri în buzunare. Aproape 4.000 de cetăţeni s-au plâns de la începutul anului la Protecţia Consumatorului, că au fost înşelaţi de negustorii din online
De multe ori produsele comandate se transformă în ţepe, iar oamenii rămân doar cu găuri în buzunare. Aproape 4.000 de cetăţeni s-au plâns de la începutul anului la Protecţia Consumatorului, că au fost înşelaţi de negustorii din online
Problemele încep cât ai face click. Când vine vorba de retur de produse, negustorul de pe net parcă ar auzi de necuratul.
Operatorul economic este obligat să ramburseze contravaloarea produsului în termen de 14 zile. Dar nu o face întodeauna. E cea mai frecventă problemă reclamată autorităţilor de cumpărători. E, însă, doar una dintr-un şir mai lung.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰