Programul Rabla merge "ca pe roate". La doar câteva zile de la debutul campaniei, aproape jumătate din buget s-a epuizat
Programul Rabla a demarat cu 1600 de vouchere pe zi. La doar câteva zile de când a început programul de reînnoire a parcului auto, s-a epuizat aproape jumătate din buget. A crescut şi cererea pentru maşinile electrice ce pot fi achiziţionate prin acest program.
Programul Rabla a demarat cu 1600 de vouchere pe zi. La doar câteva zile de când a început programul de reînnoire a parcului auto, s-a epuizat aproape jumătate din buget. A crescut şi cererea pentru maşinile electrice ce pot fi achiziţionate prin acest program.
Dovada nu s-a lăsat prea mult aşteptată. La doar o săptămână de când românii au început să-şi depună dosarele pentru maşini noi, deja s-a epuizat mai bine de jumătate din bugetul programului Rabla Clasic, de anul acesta.
A urmat o nouă suplimentare de buget. Iar la sfârşitul anului, la cele 13 mii de tichete puse la dispoziţia populaţiei, s-au adăugat, în total, alte 10 mii. În 2017, Programul Rabla Clasic a pornit cu 26 de mii de tichete şi cu un buget de 180 de milioane de lei.
Nu doar maşinile clasice au început să le placă românilor. Ci şi cele electrice. Care beneficiază prin programul Rabla Plus de cel mai mare discount din Europa. Aproape 10 mii de euro. Cele mai ieftine maşini total electrice de pe piaţa din România ajung în jurul sumei de 30 de mii euro. Aproape o treime din preţ este decontată prin programul Rabla Plus.
Indiferent de maşina aleasă, clientul trebuie să meargă mai întâi la dealerul auto, cu actele maşinii ce urmează să fie radiată, cartea de identitate şi certificatul fiscal, pe care îl ridică de la direcţia locală de taxe şi impozite. Apoi vor merge la colectorii autorizaţi pentru distrugerea şi radierea rablei.
Pentru programul „Rabla Plus" nu este nevoie de casarea unei mașini uzate.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰