Trotuarul rulant din Gara de Nord, investiție păguboasă a autorităților locale din București
Milioane de lei pentru un trotuar rulant care a funcţionat doar un an. Este investiţia păguboasă a autorităţilor locale din Bucureşti care promiteau călătorilor că vor ajunge într-un minut din Gara de Nord în Gara Barasarb. De şase ani însă oamenii merg tot pe jos.
- Cele şase trotuare rulante, câte trei pe sens, au o lungime de 80 de metri fiecare
- Ar fi trebuit să transporte chiar şi 6.000 de persoane pe oră pe sens
Un tunel transformat în coş de gunoi. Aşa arată trotuarul rulant din Gara de Nord care i-a costat pe bucureşteni milioane. A fost folosit doar un an, între 2013 şi 2014.
Andreea Milea, reporter Observator: Pare greu de crezut însă aceasta este o investiţie a Primăriei Capitalei de 11 milioane de lei. Este trotuarul rulant care face legătura între Gara de Nord şi Gara Basarab însă este distrus, neîngrijit iar peste tot sunt cioburi. Astăzi angajaţii administraţiei străzilor au început curăţenia.
Investiţia e una pe model românesc. Autorităţile locale au încercat să facă recepţia de două ori, în 2015 şi 2018, însă lucrarea avea deja nevoie de reparaţii. S-a ajuns la un litigiu între Primăria Capitalei şi constructor.
Răspunsul Primăriei Capitalei: Remedierile trebuiau realizate în termen de 90 de zile. Constructorul nu a executat lucrările solicitate, în concluzie comisia a propus respingerea recepţiei, explică primăria capitalei.
Cristian Marin, membru al Asociaţiei Metrou Usor: Cine ar fi răspunzător pentru plata acestor reparaţii? Constructorul sau beneficiarul? În mod normal o lucrare, în momentul finalizării este recepţionată, ori această lucrare nu a fost recepţionată niciodată!
Cele şase trotuare rulante, câte trei pe sens, au o lungime de 80 de metri fiecare. Ar fi trebuit să transporte chiar şi 6.000 de persoane pe oră pe sens. Deocamdată oamenii parcurg distanţa.pe jos.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰