Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Un brand, un logo, o tara

Mare e "Gradina Carpatilor", dar numai linistita nu e. Nici n-a apucat sa se lanseze pe piata noul brand de tara, ca apele erau deja agitate. "Un logo numai bun pentru o firma!", spun unele voci. "Plagiat!" striga altii. Si misterul sloganului a fost risipit cu mult inainte de lansarea oficiala. "Romania, descopera gradina Carpatilor!" Si numai logo-ul a costat 890 de mii de euro.

de Redactia Observator

la 21.02.2018 , 21:10

Mare e "Gradina Carpatilor", dar numai linistita nu e. Nici n-a apucat sa se lanseze pe piata noul brand de tara, ca apele erau deja agitate. "Un logo numai bun pentru o firma!", spun unele voci. "Plagiat!" striga altii. Si misterul sloganului a fost risipit cu mult inainte de lansarea oficiala. "Romania, descopera gradina Carpatilor!" Si numai logo-ul a costat 890 de mii de euro.

Vezi și
Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Dacă aţi putea alege din nou, aţi opta pentru acelaşi loc de muncă?
Observator » Ştiri sociale » Un brand, un logo, o tara