În goana cumpărăturilor pentru masa de Paşte, PUTEM PICA ÎN PLASA comercinaţilor care urmăresc DOAR PROFIT!
În timp ce românii au umplut pieţele şi târgurile până la refuz, în căutare de marfă proaspătă pentru masa de Paşti, unii comercianţi au uitat că produsele pe care le vând trebuie să fie bune pentru consum. Reporterii Observator au făcut astăzi un experiment. Au luat la pas câteva pieţe din Capitală şi când au descoperit nereguli au cerut ajutorul autorităţilor.
- Ce vor românii de la România? Fii parte a campaniei Observator. Spune-ne ce vrei TU de la România printr-un video de 30 de secunde
- Premiera noului sezon Chefi la cuțite din 17 Noiembrie, Duminică 20:00, Luni, Marți și Miercuri 20:30 pe Antena 1 și AntenaPLAY
- Prima ninsoare în Bucureşti. ANM a emis o prognoză specială pentru Capitală
În timp ce românii au umplut pieţele şi târgurile până la refuz, în căutare de marfă proaspătă pentru masa de Paşti, unii comercianţi au uitat că produsele pe care le vând trebuie să fie bune pentru consum. Reporterii Observator au făcut astăzi un experiment. Au luat la pas câteva pieţe din Capitală şi când au descoperit nereguli au cerut ajutorul autorităţilor.
Cei plătiţi pentru a ne ţine în siguranţă au fost foarte amabili la telefon, dar ne-au pasat de la unii la alţii, fără să asculte până la capăt ce vrem să reclamăm.
Cel mai căutat produs în aceste zile este, fără îndoială, carnea de miel. Marfă este din belşug. Atât de multă încât nu mai încape în frigidere.
Iar carnea stă de ore bune pe tarabă, în aer liber şi orice trecător vrea să pună mâna pe ea, o poate face nestingherit.
Organe de miel, capete, coaste sau pulpe toate zac pe mese insalubre, iar clienţii, atraşi de cei 20 de lei ceruţi pentru un kilogram de carne stau la coadă, să cumpere
Primii contactaţi au fost cei de la Protecţia Consumatorului.
Surprinzător sau nu, telefonul consumatorului nu funcţionează. După minute bune reuşim să găsim alt contact.
Asta în condiţiile în care, conform legii şi Protecţia Consumatorului are prerogative în controlul calităţii cărnii.
Am sunat la ANSVSA.
O sesizare care va fi luată în seamă în 48 de ore, timp destul penru ca mii de oameni să cumpere carne ce-ar putea fi neconformă.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰