Observator » Sport » Dinamovistii si stelistii au interzis la miel

Dinamovistii si stelistii au interzis la miel

Redactia Observator | Timp citire: 1 minut
Publicat la 24.04.2011, 20:11 | Modificat la 09.04.2017, 06:50

Dinamovistii si stelistii au interzis la miel! Au voie in schimb, sa manance o felie de cozonac si nu mai mult de un ou rosu! Andone i-a chemat pe jucatori in cantonament abia in aceasta seara! Cartu e mai strict! Stelistii au fost chemati de la pranz!

Dinamovistii si stelistii au interzis la miel! Au voie in schimb, sa manance o felie de cozonac si nu mai mult de un ou rosu! Andone i-a chemat pe jucatori in cantonament abia in aceasta seara! Cartu e mai strict! Stelistii au fost chemati de la pranz!