Observator » Sport » "Prostii prostilor"

"Prostii prostilor"

Redactia Observator | Timp citire: 1 minut
Publicat la 12.09.2010, 19:59 | Modificat la 11.03.2017, 08:50

Sunt un idiot, se plange Gigi Becali, suparat ca a transferat o echipa intreaga in aceasta vara si nu a castigat la Urziceni.

Sunt un idiot, se plange Gigi Becali, suparat ca a transferat o echipa intreaga in aceasta vara si nu a castigat la Urziceni.