Antreprenorii români îşi unesc forţele pentru a salva afacerile
Într-una dintre cele mai mari crize economice, antreprenorii îşi unesc forţele ca să îşi salveze unii altora afacerile. Câţiva dintre ei, ajutaţi de artizani, au creat un pachet cu produse tradiţionale pentru Paşte. Acesta a fost cumpărat de companii româneşti pentru proprii angajaţi, astfel încât banii să rămână în ţară.
De Redactia Observator la 07.04.2020, 23:03Într-una dintre cele mai mari crize economice, antreprenorii îşi unesc forţele ca să îşi salveze unii altora afacerile. Câţiva dintre ei, ajutaţi de artizani, au creat un pachet cu produse tradiţionale pentru Paşte. Acesta a fost cumpărat de companii româneşti pentru proprii angajaţi, astfel încât banii să rămână în ţară.
O cutie plină de bunătăţi şi un ultim colac de salvare pentru antreprenorii români în cea mai mare criză din ultimii ani. Ca să supravieţuiscă pe piaţă, şi-au dat mâna şi au creat un pachet cu produse româneşti pentru Paşte, care să fie cumpărat de oricine vrea să sprijine business-ul autohton.
Orice sprijin e bine venit. Mai ales că, susţin antreprenorii, pachetul de măsuri economice de la stat nu îi ajută cât ar trebui.
ADRIAN ASOLTANIE, consultant financiar - Să nu aștepte salvarea statului, are suficiente probleme, e destul de confuz. În vremuri normale, mai ales acum în situații de criză. Sunt multe probleme în sistemul sanitar pe care trebuie să le jongleze, iar resursele sunt din ce în ce mai puține.
Oricine poate ajuta economia să funcţioneze în continuare
Nu doar statul ii poate ajuta pe antteprenori, ci si noi. Cum? În această perioada, putem să cumpărăm mai multe produse românești, fie ele alimentate, vestimentare sau de mobilier. Am putea să ascultăm mai mult muzică artiștilor români și să ne comandăm prânzul sau cină de la un restaurant românesc. În plus, atunci când se va termină starea de urgență, să mergem în concediu în România, nu în străînătate, având in vedere că turismul este unul dintre cele mai afectate domenii.
Principalele probleme resimţite de micile companii în ultima lună sunt scăderea vânzărilor şi a cifrei de afaceri, suspendarea temporară a activităţii, dar şi nevoia de a face diponibilizări.