Șoferii au la dispoziție 3 luni, de la încetarea stării de alertă, pentru a-și schimba permisele expirate. Documentele necesare
Permisele de conducere expirate mai sunt valabile încă 3 luni de la încetarea stării de alertă. Este măsura luată de autorităţi pentru a evita formarea cozilor la ghişee.
De Andreea Filip la 10.03.2022, 09:13Șoferii își pot face o programare online. De asemenea, taxele pot fi plătite în sistem electronic, apoi tot ce trebuie să facă este să meargă cu documentele necesare, care pot fi găsite pe site-ul Direcției Regim Permise de Conducere, la programarea făcută.
Documentele necesare sunt:
- Actul de identitate
- Dovada plății taxei
- Fișa medicală
- Permisul de conducere expirat, în original
Dacă în ultimii doi ani documentele expirate erau în continuare valabile, odată ce starea de alertă a fost ridicată, toate aceste documente vor mai fi valabile cel mult 90 de zile, iar apoi trebuie reînnoite.