O angajată a unui call-center din Madrid a murit în timpul programului. Colegii și-au dat seama de abia după 3 ore
Incident macabru într-un call-center din Madrid. O angajată a murit în timpul programului de lucru, după ce a făcut infarct. Colegii și-au dat seama că femeia era mortă de abia după 3 ore, timp în care cadavrul a văcut lângă ei, fără să știe.
De Redactia Observator la 20.06.2023, 15:47Inma, în vârstă de 57 de ani, s-a prăbușit la pământ după ce a suferit un infarct, marți, în jurul orei 12.30, într-un birou din estul capitalei, unul dintre câteva din Madrid ale centrului call-center spaniol Konecta. Incinta, situată pe strada San Romualdo, în cartierul San Blas, este destul de mare și zgomotoasă, asta pentru că sunt peste aproximativ 70 de cabine. Pauzele angajaților se măsoară la minut și, potrivit mai multor martori, angajații sunt controlați într-un mod foarte sever, potrivit Elpais.com.
Femeia a zăcut fără viață aproape trei ore lângă colegii săi
Femeia lucra acolo de mai bine de 15 ani, iar medicii nu știu încă dacă aceasta suferea de o afecțiune care i-ar fi putut provoca atacul de cord. Autoritățile au sosit la fața locului între orele 12.43 și 12.50, însă medicii nu au mai putut face nimic pentru a o salva pe femeie, care a fost declarată moartă după 30 de minute în carea aceștia au resuscitat-o. Mulți dintre colegii femeii nu au știut ce se întâmplă chiar lângă ei și și-au continuat treaba. Mai mult decât atât, potrivit presei locale, angajații ar fi fost obligați să muncească în continuare, cu cadavrul femeii lângă ei.
Un purtător de cuvânt al Konecta neagă acuzațiile și spune că „nimeni nu a fost obligat să lucreze lângă cadavru. "Avem foarte grijă de oamenii care lucrează pentru noi. Sunt îngrijiți și apreciați", a spus bărbatul.