Românii şi-au început anul alături de Antena 1!
Dan Negru a dovedit, dacă mai era cazul, că nu are rival în noaptea dintre ani. În fiecare clipă, peste 3 milioane de telespectatori au stat geană pe Revelionul Starurilor.
De Redactia Observator la 01.01.2014, 17:54Spectacol, stralucire, distractie au fost cuvintele de ordine ale Revelionului Starurilor, programul oferit de Antena 1 tuturor romanilor.
Pentru a 14-a oara consecutiv, Dan Negru a fost lider de audienta cu programul de Revelion: "Revelionul Starurilor", super-show-ul special din noaptea dintre ani, s-a clasat pe primul loc pe cele mai importante target-uri, comercial, All Urban si National.
Lider de audienta a fost si show-ul "Nae si Vasile", difuzat de Antena 1 in deschiderea programului special de Revelion.
Cifrele mari de audienta inregistrate de aceste editii speciale au condus Antena 1 pe primul loc in Prime-Time, in ultima zi a anului 2013.
Show-ul celor doi mari actori a fost urmarit, in medie, de aproape trei milioane de romani din target-ul National. Cele mai frumoase momente de divertisment cu Vasile si regretatul Nae Lazarescu s-au impus pe primul loc si in topul target-urilor All Urban si Comercial.
"Revelionul Starurilor", super-show-ul prezentat de Dan Negru in noaptea dintre ani, a inceput la ora 21,30 si a fost urmarit de milioane de romani.
Sute de vedete au fost prezente in platoul Antenei 1, au cantat, au interpretat scenete, iar miza principala a fost aceea ca artistii din platou sa descopere, urmarind indiciile oferite de Dan Negru, cine se afla in spatele unor masti. Gollum, Suleyman, formatia Abba, Terminator, papa Strumf sunt doar cateva dintre personajele care au fost demascate in platoul Antenei 1, de Revelion.
Minutul de aur al ultimei zile a anului 2013 s-a inregistrat la ora 22,52, cand Revelionul Starurilor de la Antena 1 inregistra coordonate exceptionale de audienta: 4.807.000 telespectatori se uitau la supershow-ul prezentat de Dan Negru. In acel minut, Pro TV era urmarit de doar 1.474.000 telespectatori din targetul National.
Pe scena, s-au aflat cei mai indragiti artisti ai momentului. Momentele artistice au fost privite, in medie de peste trei milioane de romani din targetul National.
Si telespectatorii cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani dar si romanii care locuiesc in mediul urban au preferat sa urmareasca Revelionul Starurilor.
Romanii au ales sa fie alaturi de televiziunea preferata, Antena 1, si in minutul zero, care a marcat trecerea in noul an, 2014. Publicul comercial, dar si telespectatorii din intreg mediul urban si National au ramas la Revelionul Starurilor si in acest important moment.