Ce salariu vor avea angajaţii Lidl de la 1 martie 2022. Compania a anunţat măriri
Retailerul Lidl a anunţat că de la 1 martie 2022 va mări cel mai mic salariu brut cu 12,5%, la 4.950 de lei, ceea ce înseamnă 2.900 lei net.
2.900 de lei va fi cel mai mic venit net la Lidl de la 1 martie 2022, suma care include salariul, tichetele de masă, primele anuale de Paşte şi de Crăciun, un bonus anual şi alte tipuri de bonusuri şi sporuri, anunţă Ziarul Financiar.
Toţi angajaţii Lidl România activi pe întreg parcursul anului financiar 2022 vor primi, odată cu salariul aferent lunii februarie 2023, un bonus anual echivalent cu valoarea salariului de bază al acestora din luna respectivă. Pentru angajaţii care se vor alătura echipei Lidl pe parcursul anului financiar, bonusul acordat va fi calculat proporţional cu perioada lucrată, transmite compania.
Lidl în România: 300 de magazine şi 10.000 de angajaţi
Retailerul german Lidl a anunţat la finalul anului trecut că a ajuns în prezent la o reţea de peste 300 de magazine în România şi aproximativ 10.000 de angajaţi la nivel naţional. Compania lucrează cu peste 400 de furnizori de produse din România, iar în ultimii cinci ani a facilitat exporturi de peste 164 de milioane de euro pentru produsele furnizorilor români, către pieţele din Europa. În luna octombrie 2022, Lidl România a aniversat 10 ani de la intrarea pe piaţa locală.
- Moncler face angajări în România și mărește fabrica. Ce salarii oferă producătorul de haine de lux
- Piaţa muncii, în derivă. Tinerii care vor să muncească pleacă din ţară: "O fată a venit o zi şi mi-a zis...
- Toate veniturile românilor ar putea fi majorate. Scenariile de pe masa coaliţiei, după ce rata inflaţiei a ajuns...
"Retailerul a ajuns în prezent la o reţea locală de peste 300 de magazine şi o echipă de aproximativ 10.000 de angajaţi la nivel naţional. În toţi cei 10 ani de activitate, Lidl România s-a remarcat prin investiţii atât în economie, cât şi în societate: de la susţinerea producătorilor români, până la investiţii de peste 106,5 milioane de lei în programe dezvoltate împreună cu societatea civilă", a anunţat compania.
Portofoliul Lidl cuprinde şi 5 depozite situate în localităţile Chiajna, Iernut, Lugoj, Nedelea, Roman, cel de-al şaselea fiind în construcţie, în localitatea Fundeni, lângă Bucureşti, mai arată compania. Lidl România are un sortiment ce cuprinde în proporţie de peste 80% produse marcă proprie.
Compania lucrează cu peste 400 de furnizori de produse din România şi are o ofertă de peste 3.000 de articole româneşti. Retailerul precizează că produce în România majoritatea produselor proaspete: carne, mezeluri, lactate, dar şi produse de panificaţie sau produse de tip convenience. Printre brandurile Lidl realizate împreună cu furnizori români se numără Pilos, Pikok sau Chef Select. În toamna anului 2015, compania a lansat gama "Cămara noastră", marca proprie ce cuprinde 220 de produse.
"Lidl facilitează exportul de marfă provenită de la furnizorii din România către magazinele Lidl din alte ţări, făcând cunoscute produsele româneşti şi către clienţii din alte ţări. În ultimii cinci ani, Lidl România a facilitat exporturi de peste 164 de milioane de euro pentru produsele furnizorilor români, către pieţele din Europa", anunţă compania.
De asemenea, şase magazine Lidl din România sunt echipate cu un total de aproximativ 2.000 de panouri fotovoltaice, iar compania are o reţea de peste 140 de puncte de reîncărcare pentru maşini electrice, în parcările magazinelor sale din ţară.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰