Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Piața de evenimente e în continuă schimbare. Descoperă 6 moduri inedite de a sărbători

Managementul evenimentelor reprezintă un domeniu cu potențial creativ ridicat, care se schimbă de la an la an. În 2018, vedem îmbinări creative ale tehnologiei.

de Redactia Observator

la 20.03.2018 , 22:31

Managementul evenimentelor reprezintă un domeniu cu potențial creativ ridicat, care se schimbă de la an la an. În 2018, vedem îmbinări creative ale tehnologiei pentru crearea unor experiențe inedite, grija pentru mediu și pentru siguranța invitaților, dar și dorința de a crea momente unice, memorabile pe termen lung.

1. Se folosesc spații neconvenționale

2018 nu este primul an în care organizatorii de evenimente doresc să surprindă prin alegerea unor spații inedite. Acestea sunt memorabile pentru invitați, atrag mai multă atenție în social media și mass media și oferă organizatorului un potențial creativ mai mare. Clădiri și fabrici părăsite, sere, depozite, spații pline de istorie sau artă: toate sunt în atenția organizatorilor de evenimente în 2018.

Articolul continuă după reclamă

Cu cât e mai original un spațiu, cu atât e mai puțin optimizat pentru zeci sau sute de invitați. Aici intervin organizatorii, care au și rolul de a se asigura că nu vor fi impedimente pentru buna desfășurare a evenimentului. De exemplu, deseori spațiile neconvenționale nu dispun de încălzire adecvată. În loc să se investească în instalarea unor sisteme permanente, se preferă ca încălzirea să se realizeze cu un tun de caldura. Astfel, organizatorii pot avea o mobilitate mai mare între locații.

2. Invitații sunt implicați în activități inedite

Cele mai memorabile evenimente sunt cele în care pasivitatea invitaților e redusă la minimum. Aceștia sunt încurajați să învețe lucruri noi, să discute și să se distreze. Una din activitățile populare e cea desfășurată de echipele culinare. În funcție de tema evenimentului, participanții pot învăța să facă cocktailuri, prăjituri sau chiar cârnați. La acestea se adaugă jocurile în echipă și activitățile artistice.

În cazul evenimentelor corporate, activitățile de team building și de dezvoltare a echipelor continuă să crească în popularitate. Prin acestea, se dorește îmbunătățirea productivității și a creșterii calității interacțiunii dintre indivizi. În plus, networkingul nu mai este lăsat la voia întâmplării. De aceea, a apărut o nouă profesie: cea de networker, a cărui rol e să se asigure că participanții fac cunoștință cu persoanele relevante.

3. Mâncarea primește un plus de creativitate

Alegerea meniului este în continuare dependentă de tematica și locul evenimentului. În 2018, se pune accent pe bucătăriile locale (în special dacă invitații au călătorit ca să ajungă la eveniment), sănătoase și creative. Selectarea mâncării ia acum în calcul efectele fizice asupra invitaților. Gustările pline de zahăr pot fi apreciate, însă au un impact negativ asupra nivelului de energie al invitaților după câteva ore.

Totodată, se explorează idei noi în crearea meniurilor. Duncan, managerul unei companii de management de evenimente, povestește despre un eveniment unde a contribuit la crearea unui meniu pe tema iluziilor, care s-a dorit a fi o provocare „la adresa percepției invitațiilor pe tema aspectului și gustului mâncării”, conform Event Brite.

4. Se petrece mai mult timp în natură și în aer liber

Pe plan internațional, se remarcă tendința de a organiza mai multe evenimente în aer liber. Aceasta provine din dorința oamenilor de a petrece mai mult timp în aer liber și în natură. Astfel de evenimente promovează deseori starea de bine și sănătatea. Ca acestea să aibă succes, organizatorii încearcă să elimine rând pe rând posibile dezavantaje. Ei oferă Wi-Fi, instalează decorațiuni inedite, creează bucătării-grădină și zone de luat cina în aer liber.

5. Tehnologiile se maturizează

Tehnologiile care erau în anii trecuți noutăți absolute devin în 2018 trenduri pe scară largă. Companiile care vin cu tehnologii noi încep să colaboreze mai mult, ceea ce face munca mai ușoară pentru organizatorii de evenimente, iar evenimentele mai interesante pentru participanți. Realitatea augmentată va îmbogăți experiențele din mai multe evenimente decât anul trecut, iar personalizarea va ajunge la un nou nivel.

Tehnologiile de recunoaștere a emoțiilor sunt încă noi, dar creează mult entuziasm printre organizatorii de evenimente. Cu ajutorul acestora, se poate măsura cu precizie reacția invitaților la activități sau discursuri. Soluțiile tehnologice nu sunt folosite doar pentru un feedback mai bun sau experiențe distractive. Ele vor avea un rol mai important în implementarea unor măsuri de securitate puternice.

6. Evenimente devin mai prietenoase cu mediul

În trecut, evenimentele presupuneau deseori un consum imens de plastic, folosit la paie, pahare și uneori la decorațiuni. În 2018, se evită cât mai mult folosirea acestuia, pentru protejarea mediului. În plus, materialele din hârtie, precum pliantele și cărțile de vizită, sunt înlocuite cu cele pe suport digital.

Sursă foto: Pexels

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Înapoi la Homepage
Comentarii


Întrebarea zilei
Credeţi că impozitul pe locuințe ar trebui recalculat anual în funcție de piața imobiliară?
Observator » Ştiri economice » Piața de evenimente e în continuă schimbare. Descoperă 6 moduri inedite de a sărbători